Jeg må nesten bare rope det høyt! etter å ha startet på det absolutt tyngste denne 1,65m høye kroppen noen gang ha vært (83,5kg) den 8.februar, så jeg i går igjen min gode venn 6-tallet! 69,6 stod vekta på i går! 69,3 i dag<3 Livet er HERLIG! Verden føles som et langt mye bedre sted!! om 800gram har jeg gått ned 15kg og er nede i en langt mer fornuftig vekt. De siste 6kg føles virkelig overkommelige i dag!!!
HELDIGVIS begynte jeg på eurodietten. Så heldig jeg er som har fått denne sjansen til å være meg selv igjen!!=) DEILIG!
GRATULERER!! så flink du er! Jeg er helt sikker på at 64 skal gå HELT flott! Jeg GLEDER meg til å komme meg til det punktet! Du ser vel helt strålende ut, antar jeg;) 64kg, ja... det er 5kg dit.. Og det skal jeg klare! LETT! Jeg vil jo i grunn helt ned til 60kg, jeg da=) Men starter med 63kg=)
Gratulerer så masse!
Kjempe bra jobbet!
Jeg er også på samme høyde som deg,men startet på 79...
Jeg selv så også det etterlengtede 69 tallet for et par uker siden,
så- I know the feeling;)
Jeg vil ned til 64-65 jeg også...
så får vi se da om jeg vil ned mer eller er fornøyd...
men stresser ikke for jeg også trives så godt med dette kostholdet
så det kan bare ta den tiden det tar:D
Gratulerer, jeg er og 1,63 m, men det er ikke sannsynlig at jeg får se 6 tallet på mange år. Nå er jeg nesten dobbelt så tung som deg.:eek:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.