Aggatuss sa
for 15år siden:
Vil bare si til dere som er på lavkarbo, at den nye Fiberrik Solsikkefrø (gul/orange pakke), har fått økt fettinnhold og senket karboinnhold:
100 gram har 22 gr fett (mot tidligere 14 gr) og 32 gr karbo (mot tidligere 37 gr). Proteininnholdet er det samme, 15 gr. pr. 100 gr.
En skive:
2,7 gr karbo (mot tidligere 3,1 gr), 1,8 gr fett (mot tidligere 1,2 gr).
Det nye med Fiberrik Solsikkefrø er økt innhold av solsikkekjerner: fra 21 % til 28 %
Blir glad for alle produkter som forbedrer seg, jeg:)
Myrull sa
for 15år siden:
Så flott da! :D
Jeg bruker å spsie en slik innimellom, å nå kan jeg det med enda bedre samvittighet.
StegforSteg sa
for 15år siden:
:heia:
Supert :D Greit å ha liggende i tilfelle krise disse :)
Photobscura sa
for 15år siden:
Hurra! Fiberrik med meierismør, leverpostei/makrell i tomat/eggeskiver og majones er min ypperste nødmat! :D
Sisteinnsats sa
for 15år siden:
Jeg elsker Fiberrik solsikke, så dette er gode nyheter!
Arka sa
for 15år siden:
Hvor mange karbs pr skive er det i Fiberrik?
Aggatuss sa
for 15år siden:
Arka sa:
Hvor mange karbs pr skive er det i Fiberrik?
2,7 gr karbo pr. skive (Skrev det i innelegget ;))
nellie sa
for 15år siden:
Aggatuss sa:
En skive:
2,7 gr karbo (mot tidligere 3,1 gr), 1,8 gr fett (mot tidligere 1,2 gr).
der
Arka sa
for 15år siden:
Ups - leste ikke godt nok jeg. Sorry :p
Aggatuss sa
for 15år siden:
Og så har de fått en annen lavkarbovariant også:
Fiberrik Linfrø (blå pakke):
1 skive:
2,7 gr karbo (33 gr pr 100 gr)
1,2 g fett (15 gr pr 100 gr)
1,2 g proteiner (15 gr. pr 100 gr)
nonta sa
for 15år siden:
Takk for info, det hadde tatt meg år å finne ut av det selv...Så nå har jeg kjøpt meg ei pakke i dag, med solsikke, mmmm... Tror jeg skal ha en til kveldsmat nå rett og slett...;-)
Aggatuss sa
for 15år siden:
nonta sa:
Takk for info, det hadde tatt meg år å finne ut av det selv...Så nå har jeg kjøpt meg ei pakke i dag, med solsikke, mmmm... Tror jeg skal ha en til kveldsmat nå rett og slett...;-)
Ja, og den nye Fibberik med linfrø, blå pakke (se lenken ovenfor din) er også veldig god - og like lavkarbo, men med litt mindre fett :)
krokodillen sa
for 15år siden:
Aggatuss sa:
Ja, og den nye Fibberik med linfrø, blå pakke (se lenken ovenfor din) er også veldig god - og like lavkarbo, men med litt mindre fett :)
Den prøvde jeg i dag, den var bedre enn "gamle" Fiberrik. Kjøper den nok igjen senere.
Kitt sa
for 15år siden:
Tusen takk for info!:D
Nå skal jeg gjøre et (enda et) forsøk på ketolyse og da kan dette være til stor hjelp på dårlige dager!:heia:
an_ta sa
for 15år siden:
Hurra, jeg elsker fiberrik!:p