Shadow sa for siden:
Jeg knasker nøtter til kaffen, men er redd det kan bli litt mye av det enkelte dager.
Har dere noe godt tips til noe småtteri som passer å kose seg med til kaffen sånn til daglig?
Shadow sa for siden:
Jeg knasker nøtter til kaffen, men er redd det kan bli litt mye av det enkelte dager.
Har dere noe godt tips til noe småtteri som passer å kose seg med til kaffen sånn til daglig?
Yonah sa for siden:
Cottage cheese med fløte/creme fraiche og noen bringebær.
Ellers, MÅ du ha noe til kaffen? Kanskje ta kaffen sammen med kveldsmaten, også spise litt eggerøre, en god fet ost, spekskinke, og oppskårne grønnsaker?
Shadow sa for siden:
Takk, kanskje jeg skal prøve meg med noen biter av brie eller camenbert. Tar gjerne en liten kaffepause mellom frokost og lunsj og en litt senere på dagen og da pleide jeg før å spise et par kjeks :o
Matglad sa for siden:
I bloggen til Lena Beatrice har hun en oppskrift på "kaffekos for tøffinger". Et sukkerfritt alternativ hvis du "trenger" noe til kaffen.
I går lagde jeg caffelatte med eggemelk for første gang. Var utrolig godt, og smakte akkurat som caffelatte med melk. Ble et lite måltid samt kaffe og kos samtidig :).
Photobscura sa for siden:
Hva med en avis eller en hyggelig prat?
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.