< Tilbake til oversikten

Oh yeah!

Tidl. medlem sa for siden:

proteinbaren oh yeah! inneholder 12 netcarbs.. hva med å spise 2-3 sånne på en dag. er det litt mye karbo? :)

Soje sa for siden:

12 netcarbs betyr bare at det er 12g karb som er direkte fordøyelige. Resten er sukkeralkoholer som til en viss grad er fordøyelige. Varierer fra person til person.

Om det er for mye avhenger om du skal være i ketose, kalorinivå og hva annet du spiser daglig.

Yonah sa for siden:

Kommer an på om du spiser Fedokost eller atkins.. Står begge deler i signaturen din;) Ikke OK på atkins, alt for mye karber. Kanskje OK på Fedon.

Hva skal du med 2-3 sånne om dagen? Høres ut som en kjempedårlig idè. En hver dag er for de fleste for mye søtstoff( vektstopper, mange blir dårlige i magen mm). Kan aldri erstatte skikkelig mat.

Tidl. medlem sa for siden:

takk for svar. nei det er nok litt mye med 2-3 om dagen. Jeg bestillte en eske med 12 stk og de va så gode. men det va bare en kort periode da. Jeg har ikke bestemt mg for om jg skal kjöre atkins eller fedon. Men jeg er i allefall med i VK og passer på kaloriene.. Men jeg synes ikke det er nok. Selv om jeg ligger på lavt kalori-intak så merkes det ikke så mye på vekten. Jeg merker på vekten når jeg spiser mindre karbo, så jeg pröver o kutte ned på dem. Men jeg tror ikke jeg klarer å fölge noen av disse diettene til punkt o prikke. Men så lenge jeg spiser mer fett enn karbo så hjelper det på..

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.