< Tilbake til oversikten

Jeg trenger litt inspirasjon og push i rett retning!

Fantasma sa for siden:

Jeg var kjempeflink når jeg først startet med lavkarbo, men nå..elendig, etter min mening. Joda, jeg unngår melprodukter, pasta, ris, poteter o.l, men jeg er ikke fullt så flink som man skal/bør være.

Har gått ned fra 85kg til 77kg. Startet så smått i slutten av januar, men har vært litt av og på (høstferien spiste jeg vanlig og jeg var vel relativt dårlig i påskeferien også...), så jeg er jo fornøyd med det resultatet. Det er bedre enn ingenting, men jeg vil lenger ned. For å komme meg lenger ned kan jeg ikke sitte her å sutre og klage, men gjøre noe med det. Men som overskriften lyder så skjønner dere kanskje at jeg trenger litt inspirasjon og push i rette retning.

Så kom igjen kjære medmennesker, inspirer og push meg!

Mitt "største problem" er vel skolemat og middag på jobb. Det er jo egentlig superlett å ha med seg mat, jeg er bare så lat (foretrekker bedagelig anlagt:p), så jeg gidder ikke stå 150 år på kjøkkenet. Var superflink en periode...får håpe perioden kommer tilbake igjen:o Har dere noen lette tips til hva jeg kan lage å ha med på jobb? Har kun 3 helger igjen, så det er ikke så mange tips jeg trenger:p

Lill-B sa for siden:

Kan ikke hjelpe deg så mye jeg egentlig med bare en uke på Ketolyse.
Det eneste jeg kommer på at vekten og bedre plass i klærene burde være
en kjempemotivasjon alene til å fortsette. :smile:
Har heller ikke så mye tips ang. mat siden jeg er ny, men jeg syns kald omelett i biter sammen med salat er en grei løsning på lunsj. NB! bare husk å ta med gaffel ellers blir det plundrete å spise. :lol:Lykke til!!

Georgine sa for siden:

Når jeg skal være kjempeflink og virkelig gå ned i vekt så bruker jeg www.fitday.com. Legger inn alt jeg spiser og holder nøye kontroll på karbene. Litt pes til å begynne med, men når man kommer inn i det så går det som en lek.

Georgine sa for siden:

Mat å ha med på jobb er egentlig enkelt: det tar 5 minutter å lage en salat, eller to minutter å kjøpe en boks CC og en avacado. :)

Runegutt sa for siden:

Omelett, laget kvelden i forveien. mUtrulig mye rart man kan dytte i en omelett.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.