< Tilbake til oversikten

Småsur allerede

Gwen sa for siden:

Sur på meg selv altså....ikke lavkarbo!!

Postet dette i journalen min, men vil gjerne få noen tilbakemeldinger på kostholdet mitt....

Grrr - dårlig humør i dag.

1. Det snør - er oppi 10cm nå, og det bare fortsetter :mad:

2. Gikk selvfølgelig på vekta og den viste OPP 0,6kg :mad:

3. Blir veldig usikker!!:confused:

4. Usikkerhet blir jeg sur av:mad:

Sikkert fordi jeg ikke helt vet hvilken filosofi jeg skal legge meg på, så alt blir forvirrende....

I går var planen klar; Skaldeman og da skal jeg nesten ikke ha noen grønnsaker hvis jeg har forstått han rett..

frokost var: 4 medisterkaker (hjemmelagede) 100g bacon og litt majones.
Lunsj: Ostekjeks m/ ost og smør, ostekjeks m fleskepølse + en liten lavkarbopølsebit.
Middag: 2 løvstek m ost og kryddersmør
Kvelds: 2 kokte egg m ekstra smør, spekeskinke og majo.

I dag begynte jeg dagen med 3 egg som eggerøre stekt i smør, m ost og 3 cherrytomater og litt majo

Men så ble jeg bare gørrsulten, så nå har jeg spist 3 små pannekaker (gerds) 2 m/ ost og smør og 1 med fleskepølse.

Middag i dag blir kylling m brokkoli,blomkål og litt smør.

Kveldsmat håper jeg at jeg ikke trenger.

Og det føler jeg er så altfor mye :confused:
Spiser jeg for mye smør??
Spiser jeg for lite grønnsaker??
Spiser jeg for lite?
Spiser jeg for mye???

Nei, ikke i humør - bør kaste den vekta - men klarer liksom ikke det heller.

nellie sa for siden:

Lenge har du holdt på da? Hvor mye har du gått ned?

Gwen sa for siden:

Litt dårlig info av meg....

Jeg har ikke holdt på mer enn 2 uker, derfor sur på meg selv - vet jeg må være mer tålmodig.

Gikk ned 2,3 den første uka.

Men er det sånn at man går litt opp og ned i begynnelsen til man finner "rytmen" ??

nellie sa for siden:

Så lenge du gjør som du skal så er det jo ikke fettvekt du går opp. det er vannet i kroppen som kommer og går litt etter forholdene. 2 uker er ingenting. Må nok smøre deg med litt tålmodighet så går det ned:) men går jo ikke ned HVER uke sikkert. Litt i rykk og napp er bra, så får kroppen fulgt med på det som skjer.

timich sa for siden:

Dersom du har gått ned 2,3 kg på 2 uker så er jo det kjempebra;) Keep up the good work! Svingninger på 0,6 kg (opp eller ned) syns jeg ikke er noe å bry seg om, det vil alltid svinge litt:)

Gwen sa for siden:

TAKK FOR SVAR!! Noen ganger trenger man bare å få bekreftelse på det man allerede tenker...:rolleyes:

Skal egentlig bare veie meg en gang i uka pga jeg blir så frustrert hvis jeg går opp eller ned noen gram..men er så fristende....

Da får jeg bare fortsette - skal begynne på Atkinsboka nå - så får jeg en 3. filosofi å gruble på :p

Takk igjen!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.