tassa69 sa for siden:
Ja , går det ann?:rolleyes:...har holdt på i litt over en uke, har hvertfall fått mer energi, ikke merket noe til hodepine og slapphet...betyr det at jeg kanskje ikke er i ketose? eller er det individuelt?:rolleyes:
tassa69 sa for siden:
Ja , går det ann?:rolleyes:...har holdt på i litt over en uke, har hvertfall fått mer energi, ikke merket noe til hodepine og slapphet...betyr det at jeg kanskje ikke er i ketose? eller er det individuelt?:rolleyes:
Matglad sa for siden:
I utgangspunktet er det veldig vanlig å få noen overgangsplager når man går inn i ketose, slik som hodepine, slapphet osv. Hvis du har levd på 15-20 karbohydrater i over en uke burde du være i ketose nå. En annet tegn på ketose er ofte at man i begynnelsen kan få litt metallsmak i munnen. Jeg hadde det kanskje første måneden, etter det har jeg ikke merket mer til det. Andre blir aldri kvitt metallsmaken.
Hvis det er viktig for deg å være i ketose, så ville jeg kjøpt ketostix som du får kjøpt på apoteket. Koster ikke stort og du vil ha en pakke lenge.
Lykke til videre :)
hanne42 sa for siden:
Hei
Jeg far disse 'symptomene' nar jeg er i ketose:
-gummibein nar jeg gar mange etasjer oppover i trapper eller loper:(
-foler meg generelt i darligere form, litt tung pust i oppoverbakker og trapper:(
-tidvis noe darlig ande:mad:
-urinen lukter rart
-svake kramper i leggene om natta
-jevn vektnedgang:D
Sa hadde det ikke vart for det siste punktet hadde ketoseperioden vart ganske uholdbar... mange far ogsa hodepine.
Hanne
Vettel sa for siden:
Jeg tar heller ikke stiks, men er heller ikke krise om jeg ikke er i ketose. Men jeg merker godt symtomper, rar smak i munnen, litt gele, etc.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.