Jeg har skrevet en bok om hvordan det var å leve i et forhold med en psykopat, og hvordan jeg greide å komme meg ut av dette.
Foreløpig er det ingen forlag som ønsker å utgi denne boka, men jeg tror det er mange mennesker som lever i samme situasjon som jeg gjorde, og som ønsker å lese om andres erfaring. Derfor har jeg ikke lyst til å gi opp, men vil finne ut om det er interesse for å kjøpe boka som e-bok. Hvis det er flere som ønsker å lese boka, så vil jeg gjerne ha tilbakemeldinger på min nettside: Psykopati.net. Der kan du skrive i gjesteboka, eller via e-posten på den siden.
Hvis det viser seg å være interesse, vil jeg vurdere å legge den ut som e-bok.
Det du beskriver kjenner jeg så absolutt igjen!!! Jeg satt som på nåler hver morgen og ventet på at han skulle stå opp. Ventet på at han skulle si de første orda; for DA klarte jeg plassere dagen hans... om han var i godlune eller ei..
Ofte kunne jeg sitte i timesvis å vente på denne måten.. JÆVLIG!
Jeg levde sammen med en psykopat og boka; Sjarmør og tyrann ble en slags lærebok for meg...
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.