< Tilbake til oversikten

"Ny" her inne med spm om vekt

alene sa for siden:

Hei alle sammen.
Lenge siden jeg har vært aktiv her.
Nå har jeg fulgt fedon siden etter påske. På 3 uker har jeg gått ned 2,5 kg i fett. Det er kjempe bra men jeg føler at total vekten ikke går like fort ned som jeg skulle ønske.
Har dere noen erfaringer med dette?
Jeg går ikke på kurset men jegveier meg hver uke hos en dem.
De har en vekt som måler fett, vann og fettfri masse og total vekten seff.

Vel jeg håper jeg snart ser noe på vekta!

Hilsen en litt frustrert alene

StegforSteg sa for siden:

Det er jo over 700 gram i uka det - så det skal du så absolutt være fornøyd med :)

Yonah sa for siden:

Hvor mange kilo har du gått ned tilsammen da? Når 2.5kg av de er rent fett?

Jeg ville nok vurdert å heise flagge jeg da. 2.5kg rent fett på 3 uker er kjempemye!
Er du ute etter varig resultat eller hurtigkur som ødelegger forbrenningen?Vil du ha det første, så slapp av og la kroppen jobbe selv. Bare gi den riktig mat!

alene sa for siden:

Takker for svar!
Jeg går som sagt jevnlig til kontroll hos fedon damen og hun synes at dette går rette veien og at 2,5 kg fett på 3 uker er kjempe bra. Og det er det også, og fetter er blitt byttet ut med muskler. Så jeg har ikke gått mer ned enn de antall fettkiloene.
Har litt vanskelig for å bli motivert når det ikke synes så mye på vekten totalt.
Har ikke vært flinkest til å trene de siste ukene og hadde kanskje gått mer ned om jeg hadde fått trent litt mer.
Takker for motivasjon. Trenger det!

Alene

nellie sa for siden:

700 gram i uka er mye..

alene sa for siden:

Ja det er nok mye og det er jo bra. Var på vekta i dag. Hadde gått ned 1 kg kun fett. Hadde gått opp i muskelmasse og det synes hun var bra.
Så nå er jeg ganske fornøyd.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.