tassa69 sa for siden:
holder det på vannet i kroppen??:confused::)
tassa69 sa for siden:
holder det på vannet i kroppen??:confused::)
Gerd sa for siden:
Kan nok det, men det kommer jo litt an på mengdene man spiser også :)
tassa69 sa for siden:
Sant nok, fire stk for dagen ca:-)
skumgummi sa for siden:
Jeg slenger meg på denne jeg...er det uff med haugpølse og salami? ser det er 0 karbo, men det er kanskje andre ting som gjør at man ikke bør spise det? Hva slags pålegg bør man absolutt ikke spise av type kjøttpålegg??
nellie sa for siden:
Salami samler kanskje vann, men hva så?
Kitt sa for siden:
Det er faktisk sunt å få i seg litt salt på et ketogent/lavkarbokosthold. Mange blir tørste og drikker en del slik at salter etc blir skyllet ut av kroppen. Da kan det være lurt med litt ekstra salt i maten. Det er jo derfor dr. Torkil anbefaler at man drikker litt Farris feks og ikke bare rent vann!
tassa69 sa for siden:
Ok, nei jeg bare lurte for de fire første dagene gikk jeg ned 2,8 kg ...som nok er vann, men er nå gått opp igjen 700 gr, derfor jeg tenkte kanskje det var vann:-)
nellie sa for siden:
med mindre du har spist helt feil, så er det nok vann:)
Yonah sa for siden:
Jeg er av de som sliter med at jeg ikke beholder nok salt, jeg blir ekstremt tørst og drikker og drikker og det blir verre og verre og gir seg ikke før jeg får i meg litt salt. Det blir gjerne lite salt i maten når jeg lager den selv helt fra bunnen av..
Yonah sa for siden:
Det kan jo være mange grunner til at vekten varierer fra dag til dag. NOen går opp når de har eggløsning, andre rundt mens, jeg går opp i vann når jeg blir sliten eller i varmen..
Men vann er vann og ikke fett, det er fettet som er viktig å bli kvitt.
tassa69 sa for siden:
Ja vet :-)...men bare bekymret for at jeg har spist for mye fett,for mye karb ...og spiser feil......
Min meny i går feks var...:
frokost 3 rugsprø, godt smø, og hvitost
lunch. frokostpannekake...ble heller en røre..men spiste den med rømme, og litt blåbær syltetøy fra helstad
middag to svinekoteletter og masse brokkoli og blomkål, og en ss rømme.
kvelds noe salami og ost....
tassa69 sa for siden:
og en del reker om kvelden:o
Kitt sa for siden:
Det er i hvert fall ikke noe å være :o for!
Etter at jeg oppdaget at Rema har så billige reker for tiden, har jeg spist kilovis! Spiser det som godteri, sitter og piller og spiser enten til lunsj eller når jeg er sulten om kvelden!:sikle:
tassa69 sa for siden:
takk:-)...men hva syns du om resten? i svaret over? er det helt krise å spise rugsprø?...reker er mmmmmm
Kitt sa for siden:
Du har lavkarbo som filosofi! Lavkarbo er egentlig en paraply- betegnelse, så det er bare du selv som kan vite hvor mange karber du vil ligge på og om rugsprø er lov!
Syns du spiser lite grønnsaker og fett, men det må du se på selv i forhold til hvor du vil ligge!
On du er i tvil om hvilken filosofi du bør velge etc, kan du kanskje ha nytte av å lese gjennom denne!
tassa69 sa for siden:
ok, takk:D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.