Lisbeth sa for siden:
Var på Meny på Tveita i går og fant sukkerfri gele med jordbærsmak og bringebærsmak, sjokoladepudding og vaniljesaus. Karboinnholdet er omtrent det samme som de gamle Heistad-produktene, men produsenten er Eldorado :)
Lisbeth sa for siden:
Var på Meny på Tveita i går og fant sukkerfri gele med jordbærsmak og bringebærsmak, sjokoladepudding og vaniljesaus. Karboinnholdet er omtrent det samme som de gamle Heistad-produktene, men produsenten er Eldorado :)
Jabba sa for siden:
Good to know!!! Takk!
StegforSteg sa for siden:
:D
Supert :) SKal se etter det på butikken da!
Yonah sa for siden:
Hadde de syltetøy? Det er det eneste jeg bruker fra heistad i blandt,kjekt å kunne ha med på sykehus til å spise med cottage cheese.
Ferskenbeinet sa for siden:
hvilke kjeder er det som fører eldorado merket da?
Shadow sa for siden:
Jeg kjøpte Eldorado gele på Spar i går, har tenkt å lage fromage til 17.mai :)
Iset sa for siden:
Kiwi har også Eldorado. Så flott. :D
tuttifrutti sa for siden:
Hei!
Jeg var akkurat på Meny Vika, og der hadde dem Heistad sjokoladepudding- lavkarbo! Tror det var 8 g karbo per 100 gram tilberedt sjokoladepudding- og da var den lagd med lettmelk!!
I tillegg var den på tilbud til 10 kr!:D YEY!
Ferskenbeinet sa for siden:
De er på tilbud siden de utgår, så er bare å hamstre! ;) Jeg har et lager med gele, vaniljesaus og sjokoladepudding nå, til tross for at jeg aldri har smakt noe av det... Påvirka fra forumet eller? hehe
Lisbeth sa for siden:
Nei, fant dessverre ikke syltetøyet.. men det kan jo hende det kommer :)
Supera sa for siden:
Good to know, ja!
Hehe, hos meg også, så jeg hamstret jeg også. :snill:
Sisteinnsats sa for siden:
Skal sjekkes ut! Min Rimi har hatt haugevis av Cloettageléer til 5,- nå. Ananas og lime. Og de er så gode!
Orkide sa for siden:
Nei, men Lerum har et som heter 80 %.
Blåbær varianten inneholder ca 9 karber, Heistad jordbær har 7 karber.
Så det er jo ikke så store forskjellen, men det avhenger jo hvor mye man spiser av det. Blåbærsyltetøyet er forøverig veldig godt.
Lisbeth sa for siden:
Den som heter bringebær med eple har 5 karber og er veldig god :)
Seba-stina sa for siden:
Og hva er kabinnholdet på de gamle Heistad, da? :o
Idamor sa for siden:
Jeg fant Eldorado gele med bringebær og jordbær på Jessheim i dag. Helt tilfeldig, og ble litt glad må jeg si :-)
RitaBo sa for siden:
Hei.
Jeg har lett etter det på Jessheim i lange tider:(. Hvor fant du det?
06G sa for siden:
Er produktene helt uten karbohydrater og sukker? Og hvor mange kalorier er det?
Supera sa for siden:
Geléene er uten karbohydrater og nesten uten kalorier (litt protein er det jo) og puddingene har litt karbohydrater (og ufine ingredienser som maisstivelse og sånt). Men hvor mye husker jeg ikke. Jeg har et lass med sukkerfri jell-o fordi de har flere smaker.
Jeg lager av og til "pudding" av gelé. Halvparten varmt vann og halvparten fløte. Altså ta i halv mengde varmt vann, rør ut pulveret og tilsett halv mengde fløte, rør og sett kjølig. Jeg synes det funker best med tre smaker der midterste er "pudding". Da synes jeg ikke man trenger saus til heller.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.