< Tilbake til oversikten

Genialt for pølsespisere ...

Live77 sa for siden:

ENDELIG fant jeg noen pølser som ikke er Bratwurst eller lignende som har mindre enn 6 karber...Jeg kan gjerne kutte ut mye annet for å kunne spise en ost- og baconpølse eller chilipølse!

Ost- og baconpølsen inneholder 3,8 karber pr 100 g
Chilipølsen inneholder 3,9 karber pr 100 g

Har akkurat funnet dem på Coop Obs, men det er Coop sitt merke, så de finnes sikkert i alle Coop sine butikker.

Per nå koster de 69 kr for 3 pakker (a 3 pølser), og man kan også velge mellom flere varianter....
Jeg er i allefall glad...kan jo nå ta to pølser i stedenfor en til middag nesten, og større er de også :D

Yonah sa for siden:

De er veldige gode, men jeg synes de har litt for mye karber:(

elsemor83 sa for siden:

Eller enda bedre reiser man til Sverige har de pølsepakker fra Gul er det vel de heter som har 1 g karb i seg:) Mer fantastisk kan man vel ikke finne eller hva?

Designeren sa for siden:

Det finnes mange spennende pølser i Sverige som har 0,5 - 2 karber. I går kjøpte jeg Chorizo med 1g karber i - gleder meg til grilling på hytta i helgen :)
Har også kjøpt noen kyllingpølser som ligner vanlige grillpølser - de har 0,5g karber og smaker veldig godt. De 3 jeg har i huset (samboer og 2 barn) mente de smakte bedre enn vanlige grillpølser. 4 stk koster bare 13,90 sek.

Lenge leve Harry-handel :)

Vettel sa for siden:

Ahh! Er så deilig med Tyskland, her er det omtrent ingen pølser som har mye Kh i seg, gjerne max 1 gram, helt vanlig! Her består pølsene av faktisk kjøtt.

Photobscura sa for siden:

På Rema 1000 har det de siste par ukene vært et tre for to-tilbud med en del forskjellige pølser. Jeg husker ikke hva merket heter, men de typene som heter hot link, bratwurst og en kyllingpølse jeg ikke husker hva heter (fire mindre lyse pølser i en pakke) har alle, så vidt jeg husker, mindre enn ett gram karbo i seg. Gode er de også! Særlig den kyllingpølsa :).

peruvian sa for siden:

Halve "pølsespisinga" er jo brødet. :(

crystall sa for siden:

Lag oopsie å bruk som pølsebrød! Funker kjempebra :)

Næsj! Stekte pølser med sterk sennep og hot sauce! Mmmm. Brød? :confused:.

Sweetie73 sa for siden:

Prøver å være flink og ikke starte nye tråder unødvendig (som jeg skjønner er fy fy her....) så jeg søkte opp denne og spør....

Var på vei til et møte i dag og hadde ikke fått spist. (Strever veldig med frokosten, altså! Helt nytt for meg - før var jeg supersulten i det jeg gløtta på øya!) I panikken før et 3 timer langt møte (der jeg visste det ville stå fristelser som rundstykker og wienerbrød) stoppa jeg på Esso'n og kjøpte en ost- og chilipølse med rekesalat (i PAPIR! Ja, han kikka rart på meg....) Er det noen her som har peiling på hvor mange karber slikt noe gir? (For det var DEILIG:p og gjentas gjerne om det ikke er for galt....)

Ps. Rørte selvsagt ikke møtematen....;) Hurra for meg!

Aner ikke, men hvorfor kikka han rart på deg? Er da slettes ikke uvanlig å kjøpe pølse i bare papir, vet jeg. Rar mann.

Sweetie73 sa for siden:

Hehe...tusen takk! Men tipper det var at jeg skulle ha rekesalat på... Det var da han begynte å stresse....

"Eh...skal du ha rekesalaten....eh...oppi.....noe....eh..."

Jeg: "Bare smell på litt så tar jeg med meg en våtserviett her, jeg..."

Så stod han bare og glodde til jeg gikk ut. Så ut som om han trodde det var skjult kamera! haha!

Han har sikkert et veldig veldig kjedelig liv, og du gjorde dagen hans. Han kommer til å skrive status om det på facebook. :cool:

Sweetie73 sa for siden:

Hahahaha!!! Tviler ikke!!!
You just made my day! :D

marjusen sa for siden:

Kan vel regne 6 kh pr 100 gram. Så rundt 10 pluss / minus med salaten :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.