Hei:)! Jeg har et spørsmål ang ketose; jeg ønsker ikke å gå noe særlig ned i vekt, men kroppen trives vannvittig godt med kostholdet i ketolysekuren. Er det et poeng å bli værende i ketose hvis jeg ikke skal ned i vekt? Eller er det bedre å øke på med noen karber og komme ut av ketosen? Hva "sliter" mest på kroppen???? Har planer om å fortsette kostholdet, så lurer litt på hva som er riktigst..
Hehe, når jeg leser dette nå så skjønner jeg jo nesten ikke selv hva jeg lurer på.... ;)! Noen som kan hjelpe?
Jeg har levd i ketose i snart 7 måneder. Riktignok har jeg igjen noen kilo, men jeg trives så utrolig godt med å være i ketose at dette har blitt min livsstil. Min lege velsigner også dette da mine blodprøver nå er helt supre.
Synes det er så greit å være i ketose fordi da slipper jeg å vurdere om jeg skal spise bare litt av ditt og datt. Med ketose er det liksom ikke noe valg, og da slipper jeg å bry hodet mitt med stadige forhandlinger. Søtsuget er også helt borte, så dette går helt av seg selv.
Trives du med ketose så why not:)?
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.