Makronella sa for siden:
Da jeg var og handlet i dag passerte jeg fiskedisken i butikken og der lå de fineste fiskefileter og fristet, så jeg fikk med meg en fin torskefilet og tenkte denne kunne bli til fiske-formen i lchf-bloggen , Vel hjemme oppdager jeg at det var ikke mye av det som var i den retten som nå var på mitt kjøkken annet fisk og en boks med reker og en halv avokado.
Dermed må planer endres. En ildfast form smøres, fisken legges i og krydres med cemo fiske-krydder - min favoritt.
Deretter et solid dryss med purre , brokkoli rød paprika -og den halve avokadoen. Boksen med reker får og plass - eneste osten jeg har er gouda i skiver -denne skjærer jeg i strimler og strør over formen.
Så tar jeg frem noe jeg aldri noensinne har brukt , men kjøpt inn nå takket være Line , en boks med kokosmelk og heller over (200 ml ) - dristig !! Null kjennskap til den annet enn det jeg har lest. Plasserer formen i ovnen på 225 grader og venter spent.
Etter 25 min er det hele ferdig.
Kokosmelken jeg synes det var lite av er helt anderledes enn jeg forventet i konsistens -den er tynn , men kjempegod og setter en litt annen og spennende smak på fisken. Slett ikke dumt og skal definitivt prøves igjen - og kokosmelk skal testes ut i andre retter også