< Tilbake til oversikten

Skaldeman på Førkveld + nettmøte i kveld

Iset sa for siden:

Jeg tok det opp, skal se det når begge ungene er i seng. Og jeg skal selvsagt på seminaret på torsdag, jeg og min bror skal dit. :D

Veggpryd sa for siden:

Så bra! :)

Supera sa for siden:

Jeg har sett det nå, og synes begge to gjorde det bra! Skulle ønsket de hadde fått enda mer tid på seg, men de fikk i alle fall noen minutter på norsk TV. Jeg gleder meg til å høre på forelesningene deres i Stavanger på torsdag. :snill:

Iset sa for siden:

Jepp, de gjorde det veldig bra, imøtekommende og hyggelige. Skaldeman ser så koselig ut, virkelig hyggelig fyr! Gleder meg til torsdag jeg også. :D

Supera sa for siden:

Ja, fine Skaldeman. "Du kan spise alt som rører seg. Finner du en gulrot som har rørt seg, ja da er det bare å spise den også". :geip:

Iset sa for siden:

:lol:

Jeg vil helst at det ikke skal røre seg MENS jeg spiser det da. Mest praktisk med mat som holder seg i ro på tallerkenen. Selv om svigerfar liker biffen sin så lite stekt og blodig at den nesten kan gjenopplives på tallerkenen! fnis

Supera sa for siden:

:lol: Huff, jeg liker det ikke medium en gang. "Well done", takk. Medium går an å spise, men jeg foretrekker godt stekt. Rått i midten har jeg problemer med...

an_ta sa for siden:

Hei hei,
tror det innslaget på Tv i går var veldig viktig, flere vil få et nytt liv, hurra. :_punk:Skriv om hvordan foredraget var?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.