Skaldeman og Dahlqvist er på vestlandsturné og skal holde seminarer i Bergen, Haugesund og Stavanger. Se www.lillemaane.no/lchf for mer informasjon og påmelding.
Jeg har sett det nå, og synes begge to gjorde det bra! Skulle ønsket de hadde fått enda mer tid på seg, men de fikk i alle fall noen minutter på norsk TV. Jeg gleder meg til å høre på forelesningene deres i Stavanger på torsdag. :snill:
Jeg vil helst at det ikke skal røre seg MENS jeg spiser det da. Mest praktisk med mat som holder seg i ro på tallerkenen. Selv om svigerfar liker biffen sin så lite stekt og blodig at den nesten kan gjenopplives på tallerkenen! fnis
:lol: Huff, jeg liker det ikke medium en gang. "Well done", takk. Medium går an å spise, men jeg foretrekker godt stekt. Rått i midten har jeg problemer med...
Hei hei,
tror det innslaget på Tv i går var veldig viktig, flere vil få et nytt liv, hurra. :_punk:Skriv om hvordan foredraget var?
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.