Trin sa for siden:
Etter 7 uker på kuren må jeg si meg fornøyd med vektnedgangen, så all ære til de som har funnet ut at dette er en god måte å slanke seg på :) 8 kg mindre er en betydelig reduksjon og jeg er kjempe glad for det :D
Desverre virker det ikke som det er helt bra for meg... Jeg har vært konstant syk! Det er over et år siden forrige gang jeg var syk, men på disse 7 ukene har jeg rukket 1 forkjølelse, 1 bihulebetennelse og 1 runde med oppkast og diare.
Det er tydelig at jeg ikke får i meg det JEG trenger for å holde immunforsvaret i gang på denne kuren, selvom jeg har vært flink til å variere kosten og ta kosttilskuddene.
Etter magetrøbbel greier jeg ikke komme i gang med å spise fett igjen, det byr meg så til de grader i mot :( Har forsiktig begynt å spise litt med karbo, bl.a. litt frukt og knekkebrød (de med lavest karboinnhold) til frokost.
Men takket være kuren føler jeg at mat er mindre interessant, jeg er bevisst på karbene jeg putter i meg og håper at et magrere kosthold med lite karber og mer mosjon skal hjelpe meg å kvitte meg med de siste 7 kg før sommeren for alvor setter inn.
Takk for mange gode råd og god støtte - dette forumet er helt uvurderlig :)
Lykke til videre alle superslankere!