Kan man drikke dette? Mener å hørt at det ikke er så lurt, men på matvaretabellen står det at det er 0,4g karbo i kaffe og 0g karbo i svart te?
Drikker endel te, og kaffe innimellom, men kan jeg fortsette med dette? (uten sukker såklart) Hva med andre typer te, grønn te osv?
Jeg har drukket mye kaffe og te,og gikk alikevel ned 6 kilo på litt over en mnd.
Noen mener vel kanskje at det kan påvirke matlysten? (Eller "trigge" den)
Jeg har drukket kaffe hele veien. Jeg har lest at det både senker og øker blodsukkeret, men jeg har testet med måler, og det er knapt nok signifikant. En gang fikk jeg en økning på 0,2 mmol, men det kan være tilfeldig.
Jeg har pr dags dato ikke hørt at noen her inne har hatt noen effekt av å kutte ut kaffe eller te ...
Det kan du, så lenge det er på lista over godkjente søtningsstoffer på Ketolyse. Dobbeltsjekk i boka di, det skal stå en liste der.
Ellers, ikke at jeg er noe te-menneske, men etter at jeg kun begynte å kjøpe teer fra Yogi og Celesteal Seasoning så hadde jeg ikke behov for å søte teen lenger. Særlig sweet chili fra Yogi er fantastisk! Eller mandarin-teen til C.S.
Det er nok tilfeldig ja. Samboeren min har blodsukkermåler og en gang prøvde jeg bare på gøy å ta 3 prøver med ca 5 min mellomrom (uten å spise eller drikke noe). Jeg husker ikke nøyaktig resultatet nå men ingen av prøvene var like og jeg mener avviket mellom ytterpunktene var på hele 0,5 mmol. Så helt nøyaktige er nok ikke disse apparatene.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.