Heihei! Er ny her, så skjønner ikke så mye, men prøver meg fordet jeg :)
Har nettopp startet på Ketolysekuren (igjen) og lurer på en del ting.
Noen gode tips til hvordan jeg kan få i meg nokk fett? Spiser bacon hver dag til frokost, men det holder vel ikke det ?
Er det dumt å spise Atkins barer mens man er er ketolysekur?
Er 1.66 høy og veier ca 66-7 kg, vil det funke like bra på meg?, selv om jeg i følge det andre sider har "idealvekta" så har jeg jo masse ekstra fett på kroppen!? :confused:
Vil man gå ned fortere hvis man trener? Jeg er en av de som får frysninger på hele kroppen bare av å tenke på å trene :o og i så fall, hvordan trening?
Vet det her ble litt mye kansje, har fått masse tips og svar ved å lese andre innlegg :D men er fortsatt litt usikker på det her :cool:
Atkinsbarer: for noen er det dumt, for andre ikke.
Deg: om det funker på deg kan ingen av oss svare på før du har prøvd. Men med den vekta du har nå, så kan du muligens oppleve at det går saktere enn det gjorde for f.eks meg som veide nesten 140 kilo når jeg startet. Er ikke sikkert kroppen din er enig med deg i at du har masse fett på kroppen ;)
Trening: mange opplever at vekttapet stopper opp ved trening, men det er nok oftest fordi man legger på seg muskler samtidig som man brenner bort fett. Så man må nesten bruke målebånd for å sjekke
Hva med yoga og gåturer? Begynn i behagelig tempo til kroppen kommer i form, så vil du av deg selv ta i mer og mer ettersom du får mer styrke og kondis.
Fettkilder: udos choice er supert å ta en ss av over maten på tallerkenen. Grønnsaker smaker bedre med litt olje med salt og pepper på.
Cocosa, laks, ørret, fettrikt kjøtt, olivenolje, avokado, sesamolje, egg, ost, frø og nøtter inneholder fett.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.