HP sa for siden:
Lurer på om her er noen som erfaring med MAC her jeg? :snill:
Tar lang tid før nettbutikkene får inn deler til PC'en jeg planlegger, også lurer jeg på om jeg bare skal skifte til MAC... :)
HP sa for siden:
Lurer på om her er noen som erfaring med MAC her jeg? :snill:
Tar lang tid før nettbutikkene får inn deler til PC'en jeg planlegger, også lurer jeg på om jeg bare skal skifte til MAC... :)
Summer sa for siden:
:eek:
Summer sa for siden:
Anne sa for siden:
Jeg har vært borti Mac for noen år tilbake. 10 kanskje. Den gang var det alltid litt problematisk med kommunikasjon med PC'er. Og trøblete med programmer osv.Det var færre program å få til Mac og dyrere. Dvs. det var flere grafiske program til Macen da. Det var den som ble brukt til grafisk fremstilling den gang. Rådyr den gang.
Nå er jo disse problemene borte for det meste vil jeg tro. og jeg tror Macen er kjempefin....er alikevel litt usikker. Sambo har lyst på Mac pga bildebehandlingsprogam osv. Han mener at det trolig er bedre på en Mac.... Trolig.
Kanskje er det fortsatt sånn at mange synes den er dyr? Du kan jo ikke bruke alle de programmene du har liggende....:rolleyes: eller låne...(noe som ikke er lov uansett, men...)
Nå har jeg ikke vært borti Mac ellerr noen som bruker det på lenge...så vet sannelig ikke jeg....:p
mofe sa for siden:
Dataguruen min (sjærstn) - mener jeg vil like mac bedre - (har pc nå) fordi jeg bruker dataen til; surfe på nettet, se filmer - og driver endel med bildebehandling, og hjemmesidesnekring (okei, drev da, men tar snart opp igjen)..
Mh.. det var det jeg visste om saken! :)
*gleder seg til høsten - da har jeg råd til å kjøpe bærbar.. mac!) :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.