< Tilbake til oversikten

Noen som har prøvd mat fra spisdegslank?

Serenio sa for siden:

Jeg skulle gjerne har prøvd, men jeg fatter ikke hvordan å bestille der. Fryktelig nettside, men kanskje produktene er bedre.

mosafreia sa for siden:

Har bestilt brødmix derfra, har jo ikke noe erfaring med disse type brød, men det er ganske godt. Enkelt var det også.
Syltetøyet dems var bare nydelig.
Du går bare inn på postordre evt om du vil ha ferdigmat må du gå inn på menyforslagene dems, og så må du krysse av på hvor du vil hente produktene. Så krysser du ut de produktene du ønsker. Var ikke så veldig komplisert når man først skjønte hvordan, send dem en mail om du er usikker, jeg har fått veldig mye hjelp derfra. Varene kom i løpet av 5-6 dager

Serenio sa for siden:

Hm, kanskje det er en Mac-greie? Jeg får ikke fram noe sted å bestille, ingen knapper eller noe? Denne siden får meg til å føle meg skikkelig dum.

Yonah sa for siden:

Jo, da, det funker med vanlig pc;) Gå på startsiden, velg bestilling av diett øverst til venstre på startsiden. Jeg bruker mozilla firefox til nettleser.

Vær klar over at prosjonene er pyttesmå og inneholder søtstoff i nesten all mat og at det er ingredienser i de som ikke har NOE i ketogen kost å gjøre, feks ananas, annen tropisk frukt, bønner..

Yonah sa for siden:

Og ja, brødene inneholder til dels MYE søtning:eek:

tamarak sa for siden:

Hei, jeg er ny her, og har prøvd maten til "spis deg slank". Etter utallige slankekurer av alle typer( har seks barn og legger på meg fortere enn en skulle tro var mulig) er dette det beste jeg har prøvd. Uten et øyeblikk å føle sult og uten noe sug har jeg mistet 8.5 kilo fra 14 mars. I tillegg har jeg blitt mye bedre av fibromyalgi, og slipper nå å stå opp 2-3 ganger pr natt for å gå på toalettet. Er kjempefornøyd. Når det gjelder søtningsmiddelet er det en ufarlig sukkeralkohol. Jeg bestiller ferdige middagsretter og brød, middagsrettene er små, men jeg er aldri sulten etterpå. De er ypperlige å ta med på jobb. I tillegg er det mulig å kjøpe sjokolade som man kan spise en av hver dag i tillegg til den andre maten. Kjempegod! Kommer til å gå på dette til jeg er ferdig,regner med ett år. :)

Serenio sa for siden:

Så bra å høre at det er gode erfaringer! Jeg har lyst til å teste, skal bare... (penger/tid).

Yonah sa for siden:

Vel, nå er det jo flere som dessverre kan fortelle om blodsukkerøkning etter inntak av sukrin( erytritol), og dette kan bidra til at det blir en vektstopper. Et annet aspekt er jo det med å venne seg av med det søte. Jeg fikk med en blekke med papirer da jeg bestilte fra spisdegslank nå( KUN for å ha mat på Rikshospitalet) og det sto et langt kapittel om å venne seg fra søte ting og søt mat. Og enda er så og si hver eneste rett UNØDVENDIG søtet. Man trenger IKKE søtt i pannekaker, man søter vanligvis ikke pannekakene når man lager pannekaker, men kanskje kun det som er oppå, her er pannekakene så søte og med en sånn skikkelig ettersmak av sukring at det er kvalmende. Og biffsnadderet inneholdt feks hele 5g søtning på 125g mat, det er ganske mye.Vei opp 5 g sukrin selv og se. Man vedlikeholder søtsuget med slik mat.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.