< Tilbake til oversikten

hvor store er måltidene?

milja sa for siden:

Når dere som går på lavkarbo spiser dere små porsjoner eller spiser dere dere skikkelig mett feks på middagsmat? Kan man få for mye grønnsaker eller kjøtt/fisk osv som inneholder lite karbo?
Vet at med spisdegslank maten man bestiller er det veldig små porsjoner. Dere som lager maten selv tenker dere på det? hvis ikke, hvor mye her dre gått ned over hvor lang tid? Og hva veide du da du begynte å slanke deg?

Ferskenbeinet sa for siden:

En spiser til en er passelig mett, ikke stappmett. Og spiser igjen når en er sulten...

milja sa for siden:

Ok, høres bra ut.
Gøy å se at vi prøver akkurat det samme opplegget:) jeg er på lavkarbo og 30 days shred, er på andre dagen og er mega støl..:)

Vettel sa for siden:

Jeg har nok en tendens til å fremdeles spise meg stappmett, spesielt hvis det er veldig god mat. ;)
feks idag: kokt strimlet squash, med hjemmelaget tomatsaus (tomat, sopp, løk, hvitløk, litt blåmuggost) Veldig mett nå! Og ja, salat til forret...

milja sa for siden:

men selv om du spiser deg stappa så går du ned i vekt? teller dere karbo dere spiser i løpet av en dag? holder dere innenfor 20 eller 25 karbo feks?

Vettel sa for siden:

Teller ikke karber, og går stort sett ned i vekt. I rykk og napp. :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.