Hei!
For 7 uker siden la jeg om kostholdet mitt til lavkarbo. Kan si at jeg spiser 1 avocado, 1 egg og litt skinke og ost til frokost, gjerne en salat til lunsj med reker, purre, squach, 1 egg og majones. Middagen blir gjerne med kylling eller fisk, smeltet smør eller creme fraiche og grønnsaker. Om kvelden spiser jeg litt bær med Biola og noen få nøtter. Jeg lurer på om kvalmen da kan komme av at magen min ikke setter pris på alt fettet jeg spiser, men kan jo ikke være for sikker...... Er det noen som har opplevd å holde på i mange uker uten å bli kvitt kvalmen. Dette gjør ellers at jeg ikke føler meg i form, blir fort trøtt.
Dette var mye syting, men det er et problem for meg nå!
Nemlig! Folk har fått sånne overraskelser før!:eek: Og lavkarbo gjør rare greier med hormonene! Særlig hos kvinner!
Eller det kan være begynnelse på overgangsplager også, når jeg tenker meg om......
For hun spiser ikke mye fett, så det skal litt til å være kvalm pga av det etter 7 uker!
Da ville jeg ha droppet cocosaen og heller spist litt mer fet mat. Fisk og kylling er jo ikke akkurat fet mat! :p
Det er flere som reagerer på cocosa, så den kan være synderen!
Har du regnet på hvor mye fett du får i deg i løpet av en dag?
Hva med kosttilskudd og sånt? Mange opplever jo trøbbel med magnesiummangel, feks.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.