Har dere noen tips om enkle og greie ketolyse middager? Blir aleine med lillefrøkna mi, og etter jobb og barnehage er det veldig greit med noen middager som ikke tar så lang tid å lage.
Tar gjerne imot tips om andre favoritt middager også :)
Ferdiggrillede kyllinger er alltids lette å lage. Server med enkel salat og rømme.
Varm mat:
Stek kjøttdeig, ha i en boks hermetiske, hakkede tomater og en liten eske med fetaostbiter med chili (eller den med paprika hvis du ikke liker sterk mat).
Du trenger ikke bruke all den oljen som er i disse eskene.
Du kan også ha et egg oppi og mere ost, men varianten med kjøtt, tomat og fetaost er den enkleste.
Selv har jeg oppi hakket stangselleri og litt paprika.:)
Stekte pølser med blomkålmos! På Rema har de nå pølser med lite karber. Kjøp opp nå i grillsesongen (ta 3 betal for 2, er det også) og putt i fryseren.
Og ellers tror jeg at jeg fikk jernteppe akkurat nå! :eek: Får heller fylle ut om jeg kommer på noe mer i kveld!:p
Lavkarbo pizza er relativt enkelt og tar ikke lang tid....
Skinke i ostesaus er super enkelt; kok opp blomkål og litt brokkoli. Lag saus av fløte og kremost, salt og pepper. Bland i litt smårettskinke og hell over blomkålet. Server med brokkoli og andre grsaker. Kokt egg er også godt til denne retten....
Stek kjøtt og frossen wokblanding, lag saus av kraften, olje, litt soyasaus og en dæsj søt chilisaus...
Kjøp blomkål- og brokkoli grateng fra frysedisken på Rema og ha i ei ildfast form. Bland inn smårettskinke eller pølse i biter. Ha på ost og stek i ovn.
Superenkelt og lite oppvask.....
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.