< Tilbake til oversikten

Nøtter

Mila sa for siden:

unskyld att jeg avbryter, men hva er egentlig cottage chese? vet at det er noe i en boks, men ikke hva det smaker og sånnt... er skeptisk til nye ting:p

mofe sa for siden:

ost :)

Mila sa for siden:

Jammen atte smaker det ost:eek: ??? hehe.... skylder på den unge alderen... tihi

mofe sa for siden:

Njah.. veeeeldig mild smak :) Prøv da vel! :)

Aline sa for siden:

jeg smakte ikke på cc før i forrige uke :D det er aldri for sent. jeg bruker det i pannekaker, og blander det med søtstoff, vaniljeessens, nøtter og masse masse kanel!! da smaker det bare søtt og godt :)

Mila sa for siden:

kanke prøve enda vett.... noen som vet når i eurodietten en kan prøve deet da? er snart ferdig med fase 1!!:D *glese seg til å spise kjøtt vertfall:D * men skal prøve cottage cheese når jeg får lov;)

Aline sa for siden:

sorry, jeg aner ikke, men det er nesten ikke karber i cc, derimot er det litt i nøtter. også vet jeg ikke hva eurodiett sier til søtstoff...

;)

Mila sa for siden:

men en ting... nøtter... eneste nøttene jeg liker er egentlig chillinøtter...:) er det fyfy lavkarbo mat eller...?:rolleyes: (sorry avsporingen av tråden)

Aline sa for siden:

chilinøtter er peanøtter innbakt i mel og krydder... fyyyyy ;) men prøv noen vanlige nøtter når du blir sugen på noe, da kommer de til å smake sååå mye bedre :)

Mila sa for siden:

UÆÆH......:hylgrine: vanli nøtter er jo ikke noe gooodt... :nei:

Aline sa for siden:

hvor mange typer har du smakt, da ? :)
mine favoritter er for tiden: mandler, hasselnøtter, macadamianøtter og ikke minst valnøtter rullet i en skive gulost!! mmmmm!

prøv macadamianøtter og disse ostevalnøttene. det er rågodt!! :D

Mila sa for siden:

Macadamianøtter? ikke hørt om... har bare smakt peanøtter, chillinøtter (nammenam), hasselnøtter, mandler, pistasjnøtter... eneste jg liker der er chillinøtter

Aline sa for siden:

da burde du prøve de to jeg nevnte!! :) macadamianøtter er litt kremaktige i konsistensen pga av fettet :) og de har en veldig mild smak ;)

Mila sa for siden:

Får prøve når jg får lov:)

Nille sa for siden:

Splittet Mila's nøttesprøsmål i egen tråd ! :)

Summer sa for siden:

Det forklarer jo den rare overskriften...:p

Mila, kansje du kan spørre om COtage chese i eurodiett forumet, så kan de som har peiling på det svare :)

Mila sa for siden:

Splitt ivei:D

Kristian sa for siden:

Cottage cheese er en ferskost som til tross for at den er tilsatt fløte har ett veldig lavt fettprosent. Ja det er faktisk nesten ren proteinkilde. med den lille fløteskvetten i gjør den usedvanlig god. skal gå å kjøpe den selv nå. Den blir også kalt hytteost.

Mila sa for siden:

Hmm, ja får se om jg ikke prøver den engang:p

Alkazelters sa for siden:

På lidl får du cottage cheese med 20% fett og den er jævlig god.

Aline sa for siden:

med 20 % ??? jøss!!
tror jeg holder meg til den jeg har :p får i meg nok fett allikevel :D

Mila sa for siden:

Hehe, kanke spise d enda men... noen månder til nå så:D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.