< Tilbake til oversikten

Vitaminer

ninagronn sa for siden:

Etter en Gastisk baypas operasjon bruker jeg flere sorter tilskudd, bl.a. AfiD2Forte, calsigeran forte, multivit. Niferex og B12 injeksjoner. Trenger jeg da å bruke de tablettene som blir anbefalt på Ketolyse?

Iset sa for siden:

Jeg ville kun holdt meg til de som er foreskrevet av sykehuset. Jeg gjør det selv (men bruker organiske fremfor de syntetiske de skrev opp). Regner med du tar multivitaminer.

ninagronn sa for siden:

Takk for svar. Da fortsetter jeg med de jeg har. Det er multivitaminer jeg tar, hvilke organiske er det du bruker istedenfor ?

Iset sa for siden:

Jeg bruker Solaray Spektro multivitaminer (med jern) fra helsekosten, dobbel dose. Og kalsium i Solaray-serien (Calsium Citrate heter den vel). Og så tar jeg verken B12-injeksjoner eller denne TrioBe som vi Alerisopererte får foreskrevet i stedet for sprøyter, men en som heter B70, husker ikke merket men den må bestilles via nettet og er supersterk. Bestiller den herfra: [url]www.shopping4net.no[/url].

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.