Flippy sa for siden:
Jeg har nå spist ketolyse-mat siden onsdag - har gått ned 2,1 kg og sjekka i ettermiddag at jeg er i ketose - mørk-mørk lilla, så jeg må nok drikke mer :)
Men, så lurer jeg på noen ting..... Er det en idè å finne ut hvor mange karber man kan spise før man går ut av ketose? Føler liksom at jeg blir litt hysterisk med disse karbene og er livredd for å få for mange - og så blir det kanskje altfor få i stedet :o Kan jeg ødelegge mye ved evt å teste ut dette? (så innmari mye får jeg vel kanskje ikke ødelagt all den tid jeg ikke har drevet med dette i mer enn noen dager....)
Hvor mye blir man 'satt tilbake' ved å gå ut av ketose en gang i blandt? Ikke snakk om å skeie ut altså, jeg har ikke noe søtbehov sånn sett, men er fort gjort å glemme seg litt - ihvertfall sånn i starten...... Fikk skikkelig dårlig samvittighet overfor datter'n min tidligere i dag, da jeg sa nei til en liten sjokoladebit hun ville gi meg av lørdagsgodtet sitt......hun ble nemlig veldig lei seg for at jeg sa nei :( Det var bare en liten sånn 'konfekt'-bit med mørk sjokolade og lakris inni, så mulig det ikke hadde gjort no? Jeg har spist bare 2g karber i dag......men skal spise litt når gubben kommer fra jobb da :)