kalla82 sa for siden:
Jeg tenkte jeg skulle woke i dag. Men så er det noen ingredienser jeg er usikker på om jeg kan bruke. Chilipaste, fiskeolje og oystersaus.
Noen som vet?
kalla82 sa for siden:
Jeg tenkte jeg skulle woke i dag. Men så er det noen ingredienser jeg er usikker på om jeg kan bruke. Chilipaste, fiskeolje og oystersaus.
Noen som vet?
arnakristin sa for siden:
Hei,
En av de viktigste reglene på Ketolyse er å lese næringsinnholdet på matvarene, eller du kan også slå opp på Matvareguiden
kalla82 sa for siden:
jeg vet, men de er kjøpt på sånn asia mat butikk, så står ikke det på de, så tenkte kanskje noen her visste:-)
Rin sa for siden:
Det er som regel noe sukker i slike varer, men du må jo ta med i betraktning hvilken mengde du har tenkt å bruke. Min fiskesaus (Blue Dragon) har omtrent 30 kh / 100 ml, og jeg bruker vel maks 2 ss i supper/woker - jeg har ikke brydd meg med å veie de spiseskjeene engang :D Curry/chilipaste kan fort være høyere på karber, men igjen, hvor mye veier en skje eller to?
kalla82 sa for siden:
Takk skal du ha. Ja, er jo bare 1-2 ss av hvert, og jeg skal jo ikke spise hele retten alene heller. Så tror du ikke det går bra? Gjelder dette østerssaus også?
Rin sa for siden:
Dét har jeg ikke i hus for øyeblikket, så får ikke sjekket. :D
arnakristin sa for siden:
Hei,
..som tidligere nevt så kan man slå opp i Matvareguiden, kun ett tastetykk unna. ...fant en østerssaus
kalla82 sa for siden:
Takk for det. Da fant jeg det. Har brukt en annen tabell jeg, og der letet jeg så klart før jeg spurte her. Men fant jo ikke fiskesaus eller chilipaste på denne.
Men som det ble sagt, så er det jo så lite man har i, så det går nok bra:-)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.