Jag har en rad norska arrangemang framför mig, men funderar på att avstå från ett, nämligen min kortvecka i Röisheim, den 9-13 mai. Just nu är det alltför få anmälningar och jag hatar att tala inför tomma hus. Är det några som vill rädda det arrangemanget så föreslår jag att ni anmäler er till Röisheim idag, annars bokar jag av de dagarna.
För närvarande ser mitt norska program ut så här:
Nästa vecka är jag på Vestlandet, i Bergen, Haugesund och Stavanger. Mer information på Lille Månes hemside: lillemaane.no/katalog/skaldemans_kokebok.html
9-13 mai är det planerat för en Skaldeman-uke på Röisheim. Det blir en kortvecka i den goda matens tecken: www.dvgl.no/vare-steder/roeisheim/
27 mai 2010 arrangerer Fokus På Din Helse fagdag i Moss. Denne gangen er det Kosthold som er tema. Jag deltar tillsammans med Sofie Hexeberg, johnny Laupsa-Borge med flere. www.fokuspaadinhelse.no/
Vecka 31 coachar jag en hel vecka på Finnskogtoppen. Det blir dagliga föredrag och fria samtal med dem som är intresserade. Och självklart serveras det Skaldemanmat!
[url]www.finnskogtoppen.no[/url]
Jag hoppas att vi ses på någon av träffarna!
Sten Sture*
Bare så trist at alle de stedene er så langt unna vakre Trysil og 1500kr pr døgn er litt i overkant av vår økonomi dessverre:( Ellers skulle nok både mannen og jeg kommet!
Jeg håper virkelig du får nok påmeldinger til Røisheim arrangementet!
Kunne gjerne tenke meg å være med i Moss, men synes 1250 kr for en dag var mye penger. Jeg har jo lest veldig mange lavkarbobøker i det siste og regner med at mye av det som sies der vil være kjent fra før. Er derfor usikker på om det vil være verd pengene.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.