raskall sa for siden:
Hei
Jeg har ikke vært på lavkarbo.no siden før jeg dro av gårde til Tonsåsen rehabiliteringssenter i januar. Siden den gangen har jeg gått ned 24 kilo og er nå totalt ned 34 kilo. Jeg har også anskaffet meg en kroppsanalyse-vekt og har gått opp mer enn 10 kilo i muskler siden jeg målte det første gang på Tonsåsen 21. januar. Så reelt har 44 kilo med fett forsvunnet. :)
På Tonsåsen fant jeg igjen treningsgleden og trener veldig mye. Det er også årsaken til at jeg har ligget litt lavt med lavkarboen. Jeg har prøvd, men mangler den eksplosive kraften i kroppen når jeg ikke spiser karbohydratene. Men jeg er fremdeles forsiktig med dem og spiser kun karbohydrater i forbindelse med trening. Siden jeg trener hver dag så blir det jo da litt karber også. :)
Nå har jeg hatt et lite platå og begynte å spise lavkarbo igjen på tirsdag. Jeg spratt inn i ketose i går morges og vips så forsvant 2,5 kilo og trenden peker nedover igjen. Dette er ingen permanent overgang til lavkarbo men mest ment for å gi meg selv en kickstart på vekta igjen. Jeg har samtidig trappet litt ned på treningen men kjenner abstinensene, så fra mandag av er det full fart med trening og gode karber igjen.
Om dere har lyst til å følge bloggen min, så finner dere adressen her: krympe.net/. Jeg tar veldig gjerne i mot råd og kommentarer. :)