< Tilbake til oversikten

Utseendemessig rart vekttap

Cherry sa for siden:

Jeg har lagt merke til noe på meg selv. Når jeg mister fett over magen så mister jeg ikke fettet "overalt". Eller kanskje jeg gjør det uten at jeg legger merke til det, men magen min blir markert av vekttap. Jeg mister/magen forandrer seg fra sidene og inn, slik at fettet "flytter" seg gradvis innover mot navelen på begge sider. Står jeg i truse litt unna speilet ser det faktisk ut som ganske definerte magemuskler:p. Det er kunn når jeg står at det ser slik ut, sitter jeg forflytter det seg litt.

Det er veldig underlig å se på, for det er liksom flatt på sidene også får jeg bulk på midten av magen. Det er også sånn jeg ser om jeg har mistet vekt, for da er bulken blitt smalere og kommet seg lengre inn mot navelen.

Har noen andre det sånn?

nellie sa for siden:

Jaa, jeg har det sånn:) Trekker seg inn litt her og der:)
En annen ting jeg opplevde sist jeg gikk ned mye i vekt var at leggene mine ikke gikk ned en mm de første 20 kiloene også brått så slapp de fra seg 10 cm.
The body does what the body wants:D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.