Har kjøpt meg ketostix for moro skyld (har ikke gått på induksjon) og da jeg tok en i dag så fikk jeg utslag! :D De jeg bruker heter Keto-diabur 5000. Jeg fikk en lyselilla farge. På scalaen står det (5,6) Er jeg da i ketose??? Og når skal man egentlig teste om man er i ketose.. Er det forskjell på urinen så man helst bør ta den på morgenen hvor urinen er mest konsentrert?? Moro om jeg er i ketose uten å ha jobbet målrettet for det da :D (men har vært veldig nøye med kostholdet da..)
Men nå noen minutter senere er den blitt ganske lilla.. ikke det mørkeste på skalaen, men hakket lysere.. HM... Når er det riktig å lese av stixen da? Skal man vente noen miutter, eler er det bare et miutt eller hva??
[color=darkgreen][/color] og så tok jeg ny test nå. og den ga ingen utslag! :confused:
takk for enda en koselig dag sammen med deg tonje..super jente du....rart den ga utslag først også ikke noe....du skal helst teste på eftan/kvelden.og skal sjekkes etter ca 1 min mener jeg,,,det står vel på boksen.
[color=#ff00ff][/color]
fortsett som nå så går detta bra vøttu,,kjempe flink du:)
Har vært så tett i pappen at jeg har kastet bruksanvisningen da.. At det går an å være så teit!! :eek: :eek: [color=#006400][/color] Koselig å ha deg på besøk også Snoopigirl :D
tonje da.....ler,,at det går ann..ler.må ikke kaste sånt vøttu.....tiss i en rein boks eller hva du vil,dypp raskt sticksen nedi og vent ei lita stund så ser du resultatet....jeg har ihvertfall bestandig testa på eftan jeg.
På mine skal du lese av etter 15 sekunder...
Får du utslag, er du i ketose uasett hvor svak/sterk streken er. Om du får helt lilla strek, bør du kanskje drikke litt mer.... :)
(de jeg bruker, er fra Bayer)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.