Jeg var på Rema 1000 i dag og ble i fyr og flamme over noen pølser som ser veldig, veldig gode ut. Dette er pølser fra Solvinge og har følgende næringsinnhold pr. 100 gram:
Pølsene er OK, var spent på smaken etter å ha lest at flere ikke likte de, men jeg syntes ede var gode middagspølser jeg:D Men hot link var mye bedre, de var knallgode!
Jeg har hot spicy chicken i kjøleskapet, og det står laktose, gluten og e-stoff fri på de. Og det står ikke nevnt noe i listen. Men det er masse rene krydder i de, og jeg vet ikke hva du tåler eller ikke.. Husker bare at det var mye på nei-lista;)
Tviler sterkt på at jeg kan spise dem siden ejg ikke tåler karragenan og solvinge bruker karragenan til ALT! (Selv de frosne kyllingfilet og lårene er dekket med det :mad::mad::mad:). Vis det står at de er "estoff" fri så skal dem vel ikke inneholde det tenke. Må en tur til rema å sjekke..
Men uansett har jeg noen venner med barn på gluten/melke fri diett som har blitt utrolig mye mindre autistisk etter oppstart. Så det er da kanskje et alternativ for dem!
Synes også de solvingepølsene var ordentlig fæle, Men jeg kan ikke finne de hot link pølsene på remaen her i bøgda. :) Må prøve en annen rema. Er veldig glad i pølser å blir helt lykkelig hvis det finnes gode pølser jeg kan spise.
Så lenge pølsene finnes i sortimentet, er det bare å be dem ta inn akkurat det de du vil ha!:D
Husk "Ta 3 betal for 2" av alle pølser merket med det derre grillmerket!;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.