< Tilbake til oversikten

Ny, og snart på kur :-)

Mille32 sa for siden:

Hei å hå:)

Snart braker det løs med ketolysekur; min første slankekur!!! Har gjennom årene, 3 svangerskap og mye brus og potetgull fordobblet vekten min, og har endelig bestemt meg for å gjøre noe med det. Gått fra BMI på 17 til over 34:wacko:

Har i snart 6 år brukt alle unskyldninger som finnes for ikke å trene/slanke meg, og har ikke hatt ryggrad til å starte på noen kur engang. Det at jeg snart skal starte kuren, og ikke umiddelbart; har jeg basert på det at jeg må lese meg grundig opp på hva jeg kan spise og ikke spise, samt bunkre rikelig slik at jeg ALLTID har rett mat i huset. Dette for å minske faren for grove sprekker. Hører til historien at jeg er en kjedespiser/trøstespiser/gledesspiser etc....

Jeg er spent og håper at denne kuren og dere kan hjelpe meg på vei:)

StegforSteg sa for siden:

Velkommen og lykke til :D

Mille32 sa for siden:

Takk, takk:)

Charlott sa for siden:

Hjertlig velkommen og lykke til! :D

crystall sa for siden:

Velkommen, og lykke til på ketolyse!:D
Du er ikke alene her inne om å være trøste/kjede/gledespiser hvertfall, kjenner meg litt for godt igjen i den:rolleyes:
Kjedespiser litt enda, men nå kjedespiser jeg hvertfall på ting som er "lov", og går fremdeles ned i vekt, det er så deilig!
Håper du vil trives her inne!:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.