< Tilbake til oversikten

Er litt stolt=)

HenrietteH sa for siden:

hei alle sammen...må bare få skryte litt nå..hehe...jeg har aldri vært bestemt eller sterk nok til å "slanke" meg...er nå ferdig med min første uke på ketolyse...og har gått ned 5kg... men synes ikke det synes på kroppen enda..noen der ute som vet når man virkelig ser resultater?

mumfie sa for siden:

Hei hei!
Spennende med denne kuren! Det er jo alt avhengig av hvor stor du er, når det vil synes på deg. Selv har jeg gått ned nesten 10kg, og begynner å se det på meg selv :)
Lykke til videre!

studine:) sa for siden:

Jeg syns det kan ta litt tid. Du merker det på klærne før du ser det, syns jeg. Jeg har gått ned 10 kg jeg også, og ser det godt nå... men har merket det på klærne lenger enn det. Du skal se du begynner å få kommentarer når kroppen venner seg litt til situasjonen den er i;) Det er en deilig følelse, skal jeg si deg!!!=)

og GRATULERER med FANTASTISK vektnedgang! Du er vel klar over hvor flink du har vært? =) Dette går så bra! Lykke til videre!

Georgine sa for siden:

Selvfølgelig skal du være stolt :heia:

Flott jobbet og det gir jo motivasjon til å fortsette :D

HenrietteH sa for siden:

tusen takk jenter=) dette er gøy...dere har jo vært kjempeflinke=) stå på videre!

blåbær sa for siden:

De første kiloene jeg gikk så jeg ikke i det hele tatt, før plutselig alle jakkene mine var blitt så store at de ikke satt pent i det hele tatt ... Kanskje noen andre kan se det før deg, noen ganger er det slik.

Gratulerer med en finfin start! :) Lykke til videre!

HenrietteH sa for siden:

hehe...ja det kommer vel etter hvert..kjenner jo at buksa er litt romsligere...men tillater ikke meg selv til å føle meg "litt mindere" tror jeg...andre sier jo de ser det..men ser det ikke selv..

lykke til du og-...

Karissima sa for siden:

Gratulerer . Det var jo et særdeles flott resultat du har oppnådd i løpet av 1 uke. :heia:

lynmamma sa for siden:

Wow, flott resultat etter bare en uke! Du må være kjempestolt av deg selv :cool:
Jeg ser fremdeles ingenting selv, etter nesten 9 kg, men "alle" andre kommenterer det. Og da må det jo vises litt? Jeg synes det er vanskelig å se vekttap på meg selv, men jeg ser det fort på andre. Derfor tok jeg før-bilder av hele meg før jeg startet opp, håper å se forskjell når jeg når 15kilosdelmålet mitt, da skal jeg sammenligne bilder :)

Lenel sa for siden:

Så flink du har vært da:)

HenrietteH sa for siden:

=) ikke dumt det med før og etter bilder...selv om jeg haater å se meg selv på bilder..hehe...

crystall sa for siden:

Jeg merker at klærne sitter bedre, og får kommentarer fra andre om at jeg ser slankere ut.. Har bare vanskelig får å se det selv tror jeg :snill:
Er av og til vanskelig for hodet å følge med kroppen :ja:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.