< Tilbake til oversikten

Ketolysekuren og maks vekttap

eggis sa for siden:

Hei, har gått på ketolysekuren nå i litt over 6 mnd, og har gått jevnt å trutt nedover. Målet var minus 10 men klarte minus 16:).
Bmi min er nå 23.
Dei siste 5ukene har jeg vært stabili -16 (variert +/-0.5kg)
Så er det store sp.
Ved å gå på ketolysekuren så vil en gå ned et vist antall kilo og så er det stopp i forhold til sin egen kropp.
For min del er det 16 kilo og jeg enormt fornøyd med det, men det virker som at nå sier ketosen ifra at nå går du ikke lenger ned uansett hva du gjør.'
Er det flere som opplever det samme at vekta går jevnt og trutt til den kommer i en grense og da er stopp uansett.
Som sagt er superfornøyd med resultatet og trenger ikke gå ned mer,bare mer nysgjerrig på erfaringer rundt tema.

Dansefeber sa for siden:

Jeg har opplevd det samme. Gikk fint ned i starten før det jevnet seg ut og til slutt stoppet helt opp. Holder vekta nå, og har så vidt begynt å "eksperimentere" med å redusere fett/øke langsomme karbohydrater i kosten. Foreløpig går det bra!! :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.