Hei hei!
Nå er det vell et halvt år siden jeg var her sist.
Alle de 10 kg som forsvant sommeren 09 har kommet tilbake og litt til :mad:
Jeg har sagt det siden januar, at NÅ skal jeg starte med ketolyse igjen.
Men... månene går.. og fortsatt ikke ett lav-karbo måltid er inntatt.
Det er ikke starten som er verst for meg, men etter 2-3 uker på lav-karbo så kommer en sinnsyk hodepine, som blir i det verste laget for meg!
Jeg greier ingenting. Blir sint og forbannet for ingenting. Er det flere som har det slik, eller har hadd og kan fortelle meg trikset med ikke å få hodepine? :confused:
Jeg vurderer egentlig gastrisk bypass,... MEN....
Det er ikke bare bare med den heller, og uansett om man tar operasjon, så må man legge om kostholdet og alt det som følger med.
Samt at vi vill gjerne øke familien.
Drikk vann, vann, og atter vann! Og helt sikkert en fordel å ta de tabelettene også! Håper du klarer det denne gangen uten hodepine =) Masse lykke til!!
Kanskje du skulle sende en pm til dr. Torkil og spørre han om denne hodepinen? Høres litt merkelig ut, med mindre du faktisk gjør som de sier over her og drikker mye vann!:eek:
Det er nemlig mulig å drikke så mye vann at man tynner ut saltbalansen etc i kroppen og da kan man få hodepine!
Det er en av grunnene til at dr. Torkil sier at man skal passe på å få i seg nok salt!
En annen grunn kan være lite magnesium. Vær nøye med å ta ketolysevitaminene/mineralene og pluss gjerne på med 300mg magnesium om kvelden!
Masse lykke til!:D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.