< Tilbake til oversikten

Trener dere?

GKS sa for siden:

Trener dere hver dag dere som er på ketolyse?
Evt hvor mye pr dag trener dere?

R0SA sa for siden:

Jeg trener minst tre ganger i uken. I tillegg lever jeg et forholdsvis aktivt liv. Synes det er bra nok, hadde uansett ikke hatt tid til å trene skikkelig hver eneste dag.

crystall sa for siden:

Jeg trener ikke hver dag, men prøver å få til minst annenhver:) ca. 3-4 økter i uken. Varierer mellom turer, høypuls intervall trening, spinning og hard styrke.
Er vel anbefalt 30 min/dag, men jeg velger heller 1 time annenhver :) Er nokk individuelt det der.

Kitt sa for siden:

Trene???:confused:
Er det er fremmeord, eller?:veitikke:

Seriøst, jeg kan ikke fordra det!
Går litt turer og leker med Wiien etc, men sånn trene på helsestudio- trening med sal og spinning og vekter og ..... Nei, det har jeg gitt opp for lengst!:p
Har en kropp som hadde fått meg skutt om jeg var hest og når all trening resulterer i smerter i flere dager etterpå, klarer jeg bare ikke finne frem nok motivasjon til å drive med det!

Elizabeth sa for siden:

Jeg trener så og si hver dag. Jeg trener på "treningsstudioet" til fysioen tre dager i uken. To dager egentrening 1 time og en dag først egentrening 1 time og så 45 min fysioterapauten. Ellers så har jeg treningsøvelser hjemme (ca 1 time) 30 min dans og 30 min styrke. Hender jeg har pause i helgen, men ikke alltid. Men har myyyye problemer med ryggen og da kan jeg ikke trene på kanskje en mnd.

BlirFjong sa for siden:

Jeg går turer på minst 45-60 minutter hver dag. I helgene blir gjerne turene på opptil to timer. Utenom det blir det lite trening egentlig :/
Prøver å komme i gang med å gjøre øvelser hjemme og sånn men motivasjonen er laber. Leker meg litt med wii-fit inni mellom da, men det blir altfor sjelden. Tur blir det uansett da jeg har en hund som krever sitt.

Bæret sa for siden:

Jeg har fibromyalgi, og trening er min medisin.

Prøver å få til annenhver dag, men det er en stund siden jeg har fått til det.

To dager i uka trener jeg iallefall. Trener på senter, diverse timer og styrketrening.

tropico sa for siden:

Jeg trener 3 ganger i uka.
Thai-boxing to ganger i uka, 70 minutter hver gang.
Og ca 60 minutter styrketrening den siste dagen.

Skulle gjerne trent mer, men syns 3 ganger i uka er det jeg får tid til.

Hater å gå tur, så for meg blir det heller trening.

karikins sa for siden:

Nei, jeg trener overhodet ikke :p
Beveger meg noe på jobb (til og fra printeren/pulten min), men ellers er det minimalt med kroppslige utskeielser ;)
Men jeg HAR planer da, om å etterhvert spassere meg en tur innimellom, men først må snøen bort fra turløypene :cool:

Svadadama sa for siden:

Ja, jeg trener så og si hver dag. Styrketrening 4 dager i uka og kardio de andre tre. Men i det siste så har sykdom og ketolysestart lagt en liten demper på kardioen, men jeg satser på å være tilbake for fullt igjen snart nå som sykkelsesongen kan startes.

Carisma sa for siden:

Jeg trente endel spinning (2-3g pr uke) + styrke ca 2g pr uke før jul, men da gikk det veldig trått med vekta. Nå har jeg i stedet begynt med yoga et par ganger pr uke og dansetime minst en gang pr uke, og det gir mer resultat. Så moderat trening har jeg funnet ut er det beste :ja:

Jabba sa for siden:

Nei, trener ingenting! Kan ikke fordra det! Men nå som sola skinner så fint frister det faktisk å gå en tur....
Har en aktiv jobb da - der jeg står / går fra jeg kommer til jeg går hjem....

LiMe sa for siden:

Jeg går turer, både på vei og i marka. Det varierer hvor lange de blir, men i snitt minst en halvtime for dag.

Idamor sa for siden:

Jeg er ikke flink til å trene. Har alltid mange planer om å gjøre det, men kommer liksom alltid noe i veien. Burde bli flinkere til å gå turer blant annet. Sukk

tonel sa for siden:

Trener tre ganger i uken, og går litt tur i tillegg. :) Men jeg er så heldig at jeg liker å spinne..:D
Men et lite tilleggssp.mål, kan man få tak i den weight loss tickeren uten å legge den på Facebook-siden? :rolleyes:

Mojito sa for siden:

Jeg jogger en del ute, og på Elixia blir det intervalltreninger og styrke.
Blir som regel 4 ganger i uka :)

Jeg merker at livskvaliteten min blir så mye bedre om jeg trener. Jeg får mye mer energi, selvtilliten stiger og jeg blir rett og slett gladere!

Kitt sa for siden:

Her er en oppskrift på ticker i hvert fall!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.