Hei!
har nå gått på ketolysekuren i 6 mnd, har tatt av 28,3 kg jippi.
var hos lege og tok prøver som bare hadde helt supre resultater så jeg tar ingen pause på tre mnd legen sa at hun så ingen grunn til pause når prøvene var så bra.
Eneste jeg opplever er at jeg konstant fryser, kan sitte i stua med klær og pledd og fryse mens det er 25 grader her inne.
Er det andre som opplever dette, mener og ha lest at man skulle oppleve en slags "varme" i kroppen......den er manglende her i allefall.
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr........
Jeg er alltid varm, men i forrige omgang med ketogen kost (før svangerskap og vektøkning) frøs jeg mye. Jeg relaterte det rett og slett til mindre polstring..
Man trenger tid til å bli vant med mindre fett på kroppen. Jeg kunne gå ute i t-skjorte på vinteren da jeg var svært overvektig. Da jeg ble slankere frøs jeg meg ihjel, og jeg husker den første vinteren etter å ha gått ned rundt 50 kg, jeg trodde seriøst jeg skulle DØ av frost, følte hele skjelettet mitt var laget av is! Jeg var gravid, og måtte tisse hele tiden, og vi hadde ikke varme på toalettet og jeg måtte legge dopapir rundt hele setet hver gang for å slippe å fryse ihjel. :rolleyes:
Nå er jeg ikke så utrolig frossen lenger, men fryser selvsagt mer nå enn da jeg hadde mye mer fett på kroppen.
"Jeg frøs for 20kg siden og fryser nå, hvor mange ullgensere må jeg ha på om jeg kommer meg ned til 65kg?" Jeg er tynn og må løpe om vinteren eller i det minste gå raskt for ikke å bli ødelagt av kulda:) Går i tettstrikket ullgenser med tykk hals og tykk ullkåpe som er lang og som har hals på så ingen luft kommer til ved halsen. Og jeg går med strømpebukse oppå lange tykke ullstrømper, pluss støvler med ullsåle i. Og tykke ullvanter og tykk lue som har øreklaffer og snøring. Da overlever jeg hvis jeg har det varmt inne.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.