< Tilbake til oversikten

Ketolysepølsene er gode!

Pocahontas sa for siden:

Jeg kjøpte en pakke frosne ketosepølser (89 kr (tror jeg det var) på Meny Oslo City på vei hjem fra skolen i stad, og de smakte godt!
Stekte de i panna og lagde blomkålstappe til + litt agurk. :)
[color=purple][/color]
God helg!
[color=purple][/color]
Pocahontas

Photobscura sa for siden:

Synes du virkelig det? Jeg syntes de smakte ca like spenstig som first price grillpølser, i tillegg til at de er uvettig dyre ... :o

Supera sa for siden:

Hehe Photobscura. Jeg har ikke smakt dem, men jeg tror jeg også ville like dem. Jeg er veldig glad i pølser, og trenger ikke noen gourmet-pølser for å nyte dem. :geip:

Elizabeth sa for siden:

Jeg grillet ketolysepølser i dag. Nam nam

Areola sa for siden:

Jeg ble veldig skuffa. De inneholder ikke mindre karber fordi det er mere kjøtt, de føltes nesten mer utspedd enn vanlig grillpølser..

Dansefeber sa for siden:

På Rema-butikkene i Stavanger selges "Gladmat-pølser" fra slakter Idsøe. De inneholder over 90% kjøtt og bare 1k pr. 100 gram :-)) Dessuten er de kjempegode!!

Lenel sa for siden:

Jeg skulle gjerne hatt tak i pølser også!:)
Noen som vet hvor vi som ikke bor i storbyen kan få tak i pølser med lite Karber?

Kitt sa for siden:

Meny- butikkene skal ha Jacobs produkter. Blant annet pølser med få karber.

Så leste jeg vel i en tråd her at COOP skal ha pølser med få karber.

Pocahontas sa for siden:

Altså...jeg likte de fordi de representerte noe annet, men nå - etter å ha spist seks, syv av dem er jeg lei. :eek:
Makan!:)

hugsoere sa for siden:

Var på Rema 1000 i Lillestrøm i går og fant to typer pølser fra Finsbråten. 0,5g karbo, 16,5g protein, og hele 26,5g fett (nesten bacon)pr 100 g. Totalt 240 g i pakka, 2 stk pølser til kr 24,90, men det var ta 3 betal for 2:) Trodde ikke mine egene "ører" så nær sagt:cool:

Pølsene heter Røkt Bratwurst og Hot Link og jeg synes i alle fall den "hotte" smakte godt. Har ikke prøvd den andre enda

Tor Hugo

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.