Jeg startet på Dr sofie Hexenberg sin "diett" frisk med lavkarbo, mandag 3 mai, jeg føler at jeg har vert veldig flink, men har i dag 1.5 uker etterpå gått ned 2 kg....jeg synest det virker litt lite, da jeg ser at mange går ned masse......kansje jeg bare må være veldig tålmodig og vite at dette er det rette for meg...
Ja, absolutt bra! Om man går ned mye i starten avhenger av hvor mye vann man har i kroppen. De store vekttapene du ser rundtomkring er gjerne forårsaket av mye vannansamlinger i kroppen.
Og så har det selvfølgelig noe å si hvor mye overvekt du har i utgangspunkte.
2 kg på 1,5 uker er jo kjempebra. I motsetning til Vektklubben.no eller f.eks. Grete Roede hvor du går maks ned 500gram i uka (i snitt) så er det ingen grunn til å furte.
Stå på videre! Og husk at det bedre å gå ned litt saktere over tid enn altfor fort. :)
takk for svar........jeg er egentlig veldig motivert også, av og til så stopper fantasien opp for hva jeg skal spise.....men ser det er mange gode forslag her inne...
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.