Aline sa for siden:
masse billig treningsapparater på europris nå!!! spørs om alt er så bra, men de har ankel/arm og hanskevekter!!! :) og forskjellige strikker!
også manualer!! :D
Aline sa for siden:
masse billig treningsapparater på europris nå!!! spørs om alt er så bra, men de har ankel/arm og hanskevekter!!! :) og forskjellige strikker!
også manualer!! :D
mofe sa for siden:
kor heinn i oslo kan æ få kjøpt d hær?
Aline sa for siden:
hmm.. de har europris v carl berner iallifalli. sjekk [url]www.europris.no[/url]
mofe sa for siden:
ah, de har på torshov :) selger de treningsbukser også? tenkte å få meg det til helgen :)
Aline sa for siden:
det var ikke noe reklame om det, men kanskje ?
snoopygirl sa for siden:
de pleier å ha noe trenings tøy på auropris her ihvertfall.har vel ganske like varer jevnt over trur jeg...får nok ta en kikk en dag på de trenings tinga dems...men enten så har de vel ikke fått de inn på gjøvik eller så er det vel utsolgt..lett for å være sånn der..kjett.
Aline sa for siden:
bare en tanke.. jeg tror ikke jeg ville satset på maskinene. men manualene og vektene og strikkene er sikkert heeelt ok! :)
:klem:
snoopygirl sa for siden:
kunne godt tenkt meg å prøve enten hanskevekter eller armvekter jeg....fått bort grevinnehenget....ler.
Aline sa for siden:
meee toooo :D
mofe sa for siden:
:ja:
eller.. er ikke så mye grevinne enda da.. mere pre-grevinne :o
elian sa for siden:
Kjøp gummistrikker på Intersport!! Det er ikke en muskel i hele kroppen du IKKE kan trene med disse fantastiske strikkene som bare koster 69,- for TO stykk!!!!! :D
smily79 sa for siden:
Får man med treningsveiledning da? Så man vet hvordan de kan brukes mener jeg... :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.