< Tilbake til oversikten

Blir kolesterolverdiene høyere av ketolysekuren?

zuzi sa for siden:

Har i utgangspunktet litt høyt kolesterol, bestemte meg for å ta noen blodprøver før jeg startet på ketolysekuren i slutten av februar.:( Tok nye prøver nå etter 8 uker, ble ganske overrasket over at verdiene var steget. Trodde kol.pr ble bedre av denne kuren jeg IKKE VÆRRE:confused::confused::confused:

Har jeg misforstått :confused:

Har ikke godt ned mer enn 3,4 kg på 8 uker heller.:rolleyes:

Noen synspunkter på dette:confused:

Gracella sa for siden:

Etter hva jeg har lest, så kan verdiene stige noe de tre første månedene for så å normalisere seg når man går på LCHF.

Ellers kan du søke på kolesterol her inne samt se nederst på denne siden hvor du vil finne lignende tråder

zuzi sa for siden:

Ok takk :D

Får ta nye bl.pr om ca 1mnd :)

andreasoe sa for siden:

Når temaet kolesterol kom opp igjen..

Er Bacon veeeldig usunt? Dette er jo en av mine største fettkilder i mitt kosthold.. spiser gjerne 600g i uka. (150g hver frokost). Burde jeg kutte?

Kitt sa for siden:

Hvorfor i all verden skulle du kutte ut bacon? Det har ingenting med kolesterol å gjøre og er en utmerket fettkilde om du passer på å få med deg fettet som steker ut i panna!:D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.