< Tilbake til oversikten

Vann i kroppen?

smosje sa for siden:

Hei dere!

Idag føler jeg meg skikkelig blubbete. Har sokkestrikkmerker etter å ha hatt sokkene på bare litt. De GRAVER seg innover liksom :rolleyes:
Pleier ikke ha det problemet, men i dag er det ganske fremtredende!

Noen som vet hva det kommer av? Er det vannansamlinger i kroppen, eller noe annet?
Jg har noen teorier:

1. Pga for me karbohydrater? Spesielt de fire pannekakene med honning i går....! Føler meg generelt blubb pga dette i dag :o
  2. Pga at jeg er et par dager før mensen?

Har spist lite salt mat, og fin mengde grønnsaker, samt fått i meg nok vann.

Aline sa for siden:

eller begge deler :) høres ut som om det er vann, ja!

mofe sa for siden:

Tror det har med begge faktorene å gjøre jeg, smosje :)

Anne sa for siden:

Jeg og tror det kan være begge deler.

Mensen er vel et kjent fenomen ang vannsamling, og jeg holder på mye vann når jeg får i meg Høy GI karber som mel og sukker:cool:
Drikk masse vann så gir det seg nok snart......

Nille sa for siden:

:ja: :ja: og :ja: :ja: :ja: :ja: :ja: Det er jenta si det !

:klem:

Jeg switcha over til Rioja dietten på lørdag. Søndag veide jeg 67 kg..... idag 65.4
(sa hu som bare veier seg en gang pr uke :rodme: Det var i forskningsøyemed altså !!

smosje sa for siden:

hihihi, takk!! Nå måtte jeg le av alle ja'ene, Nille! :stortsmil

Da sier vi at det etter 4 stemmer er enstemmig vedtatt at dette er grunnene :ja:

Håper mitt vann forsvinner like fort som ditt vann, Nille! (jeg spiste også bare de pannekakene i rent forskningsøyemed - hva trodde dere liksom??? :eek: )

Aline sa for siden:

:lol: :stortsmil: :D

Anne sa for siden:

:eek: Rioja dietten....hva er det ? bare vin?.....:D og -1,6 kilo:eek: :eek: :eek: :eek: Hvor er katta??????????Nille hvor har du gjort av katta di????

Nille sa for siden:

Næææææh, siden jeg veide 65 komma ettellerannet lørdag morgen blir det jo urettfrekt å forlange kattebesøk ! Vet jo at det var rødvinen (OK også litt salte nøtter da !) Det er mandager som gjelder og da ble det ikke mer enn 300 gram gitt ! :p

Ja, åsså var der visst noen vanndrivende jeg glemte å ta søndag..... :o

Anne sa for siden:

Fnis...jaja Nille, men det kunne jo hende at du virkelig raste ned i vekt av riktig mengde Rioja...hadde ikke det vart knall da..:D

smosje sa for siden:

Bare en liten oppdatering om at vannet har forsvunnet :)

Tiril77 sa for siden:

jeg har nok endel vann i kroppen etter graviditeten.. har noen vanndrivende tabletter her.. Aquqmin heter de.. Kjerringrokk, brennesle og noe annet inneholder de.. men hører at Atkins dietten er vanndrivende.. og siden jeg fører en Atkins med innspill av Lindberg (skulle egentlig være omvendt. men Nille mente jeg spiste perkekt Atkins :D ) så lurer jeg på om det kan bli for mye å ta de tablettene i tilegg til kosten?? :confused:

Nille sa for siden:

Nesten Tonje, NESTEN Atkins ! :D

Ikke kutt ut de vanndrivende helt plutselig (hvis du i det hele tatt gjør det) - jeg må fremdeles ta mine. Jeg har prøvd å kutte ut, - en om gangen og sakte men sikkert trappet jeg ned. Men vannet steg og vannet steg ! Måtte bare begynne igjen !

Og siden du ammer burde du kanskje vente litt med full Atkins ? :snill:

smosje sa for siden:

Jeg tror jeg har tisset sikkert 10 ganger i dag. Og sikkert flere liter hver gang :eek:

Hva kommer det av tro!? Jeg har da ikke drukket SÅÅÅ mye i dag! Men hyggelig er det jo da, at jeg fungerer :stortsmil

Aline sa for siden:

gratulerer, smosje :D

hurra, smosje virker :lol: :stortsmil

Mila sa for siden:

Haha, den mest komiske kommentaren jeg har hørt i dag.... smosje virker...:D har hun vææært ødebelaaagt??:rolleyes: :eek: :D

smosje sa for siden:

tja... :lol:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.