< Tilbake til oversikten

Hei folkens. Nystarter her!

emilie_lavkarbo sa for siden:

Hei ketolysevenner;)

Flott å ha et slikt forum hvor jeg kan prate med likesinnede, ikke mange rundt meg som tror på denne kosten gitt.
Jeg har to vakre små, og mitt mål er å bli normalvektig igjen, etter to graviditeter og fødselspermisjoner med litt for mye kooos:o!

Jeg startet tirsdag 30 mars, i påsken, og har nå gått ned 3 kilo:D

Jeg gikk på ketolyse høsten 08 så jeg har litt erfaring. Gikk da ned 8 kilo, men kuren resulterte også i en liten spire, og jeg gikk rett tilbake på karbs livsstilen når jeg fant det ut:o Jeg har fått misstanke om at jeg har noe i nærheten av cøliaki, for brød/melmat gir meg sterke mageknip og min søster fikk nettopp påvist det samme. Så dette er jo en perfekt livsstil for meg:) Har et stort ønske om å fortsette på et lavkarbo kosthold livet ut etter at jeg har gått ned dit jeg vil!!

Høyde: 1.70
Startvekt: 82
Nåvekt: 79
Delmål innen 18 mai: 75
Hovedmål: 70

Jeg virkelig elsker ketolyse, og er supermotivert!! Høres ut som en klisje, men ketolyse er virkelig TOPPEN!! :D

Karissima sa for siden:

Hei hei

Velkommen hit. Så flink du har vært som allerede har gått ned 3 kg.:) Mange her som fortsatt sverger til lavkarbo selv om de ikke skal ned mer i vekt.

Masse lykke til videre :)

Charlott sa for siden:

Passe på å ønske deg velkommen tilbake og lykke til videre! :D

crystall sa for siden:

Velkommen hit, og masse lykke tikl videre til deg! :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.