< Tilbake til oversikten

Hårvekst

Myrull sa for siden:

Er det bare meg eller vil håret vokse fortere når man er i ketose?
Jeg har pluttselig fått så langt hår å hårene på leggene vokser mye fortere..fikk helt sjokk når jeg så lengden på hårene leggene her i går.
De virker mye lysere enn de har vert før , det er også bedre med pco hårveksten min så det er jo flott!

Er jo veldig glad for at håre på hode vokser også, men er det vanlig?
Alle proteinene eller?

StegforSteg sa for siden:

Jeg har ikke merket noe spesielt der nei - men så er jeg ille å drar høvelen over leggene hver dag å da :)

Myrull sa for siden:

Å, det gidder ikke jeg nei. :p
Men ser ut som jeg må starte med det snart....eller kanskje flette håre på leggene :eek:

MinMort sa for siden:

JA! Når du sier det så vokser jaggu håret helt crazy på beina og du vet hvor... :) Håper det gjelder håret på hodet også, da jeg sparer til bryllupshår! Bring it on!!!

StegforSteg sa for siden:

Når man er singel og på "dater'n" så gjør man slikt :p

Superteddy sa for siden:

Synes også jeg har blitt heftig hårete på leggene når du sier det ja... Enda bra jeg er godt gift!! :D Deilig med litt pels på kroppen!! Grrr... :cool:
(har litt angst for hår jeg da, er hudpleier og eier 3 forskjellige typer salongvoks! ;))

Karissima sa for siden:

Jeg er godt gift men jeg gjør også slikt:)

Lene:) sa for siden:

Jeg har faktisk lagt merke til at håret mitt (på hodet) har vokst mye siden jeg har har vært i ketose. Har til og med fått kommentarer fra folk som har lurt på om jeg hadde satt på meg løshår i og med at det tilsynelatende har blitt så mye lengre over en kort periode:roert: Lurer litt på hvorfor jeg også?

Adlibitum sa for siden:

Jeg tipper at det kanskje er pga høyere B-vitamininntak i kosten, som man jo gjerne får på lavkarbo/ketose? B-vitaminer skal være bra for hud, hår og negler. :)

Bæret sa for siden:

Sier hun med det passende nicket Superteddy.
De er ganske så hårete altså... :bjørn:

:lol:

Jeg har ikke merket noe forskjell, tror jeg.

an_ta sa for siden:

Skynder meg å skyte inn, mine stakkars negler har blitt veldig fine. Ingen stygge riller som jeg måte file flate før, jevne og glatte, lett rosa (de var vel mer grårosa før?). De vokser nå mye fortere, kan se forskjell på en dag. Håret virker mye sterkere, mindre krusete. :)

tangoto sa for siden:

Hei Myrull:-) Fra september til ca nyåret i fjor gikk jeg på spis deg slank, og 70 % Foseid frem til bryllupet i mai. I denne perioden gikk jeg ned 12 kg. Og jeg mistet masse hår. Dette kan og være en sjokkreaksjon på at jeg plutselig mistet pappan min. Vet ikke. Har krøllete hår og det gikk ned til baken. I september måtte jeg klippe alt til godt over skulderhøyde pga for tynt. Men det vokser så fort! Må jo farge etterveksten i ett sett, og nå er håret et stykke under skuldrene igjen:-)

Myrull sa for siden:

Trist å høre om pappan din tangoto. :(
Klem
Har mistet min jeg også, men det er mange år siden nå..jeg var 9 år gammel.

Er gift jeg også, bruker jo å ta leggene med gjevne mellomrom, men har brukt å tatt lenger tid før jeg ser ut som Big Foot. :p

Superteddy sa for siden:

Hihihi... jeg har litt hårete legger nå da, det varmer så deilig! :D Men resten av kroppen er nyvokset! ;) Får vel ta meg i nakken og vokse varulv-leggene mine en dag også! Det går jo mot VÅR! :):)

-Lurer på hvordan en hårløs teddy ser ut jeg... :confused::cool:

tangoto sa for siden:

Takk for det, Myrull. Trist å høre om pappan din også :( Alder har ingenting å si, vi vil alltid savne pappaen vår. Men vi blir jo litt tøffinger og... Må jo bare lære oss å leve med savnet selv om det er trist oglitt urettferdig.:o

Jeg har alltid hattmye hår på leggene, og er vant til å barbere fast og trofast:p

Superteddy sa for siden:

Hahahaha!!! Staaakars liten... :lol:

Myrull sa for siden:

Ja , man må bare bli tøfft når man opplever slikt.
Heldigvis blir det litt bedre med årene. :klem:

Er litt slapp med barberingen jeg altså. :o
men nå er det jo sommers nart så da skla de jo ut i solen å vise seg frem.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.