Hei
Skal lage kake til bursdagen min som er på lørdag og har funnet mange gode oppskrifter jeg har lyst å prøve, men mange er det kokosmel i. Har sjekka på helsekostbutikkene i Tromsø og de har det ikke. Kan man bruke soyamel istedefor. Evt. er det noe annet man kan bruke. Er ganske ny, så har ikke helt fått teken på hva slags meltyper man skal bruke til hva og hvordan man kan erstatte noe med noe annet. Dersom noen har tips blir jeg veldig glad :D
Hei
Var vel egentlig sånn bakekjemisk eg tenkte. Skal kjøpe meg kokosmel, men må vente til den 15. (da kjem lånet). Blir vel mest ei kake til meg og venninna mi som e lavkarbo og vi e begge laktoseintolerante, så soyasmak plaga ikkje oss. Det har vi hatt i årevis :P Kanskje eg må eksprimentere litt i morra å sjå om det går..
Takk for svar :D
Ser dette er en gammel tråd, men vil bare likevel si at kokosmelet fra super-nature er altfor dyrt! På Kinsarvik.no får du det mye billigere - og samme merke. :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.