Jeg er kommet dit at jeg har lyst å ned noen kilo til sommeren, og helst bli der da :) Prøver å forstå meg på alle disse forskjellige diettene, men jeg skjønner ikke hva alle gjør å hva jeg skal spise og ikke. Skjønner at Atkins, da skal man ikke spise pasta, brød, og slikt. Det er jo jeg veldig glad i. Men hva skal man ikke spise/ spise på de andre diettene, kan noen ta seg tid til å forklare meg litt?
Om pasta, brød osv er ting du er veldig glad i, så er kanskje ikke lavkarbo tingen for deg, for samtlige av lavkarbo-diettene krever en kjempeinnskrenkning (evt eliminering) av disse matvarene. Personlig har ikke jeg hatt noe problem med å kutte det ut, selv om jeg liker det, og det jeg kan si for en lavkarbo-livsstil er at det virkelig fungerer og at det er ganske enkelt å leve sånn (syns jeg). For meg har dette virkelig blitt en livsstilsendring heller enn en diett. Jeg er glad i karbohydrater, men nå er jeg ikke avhengig av dem slik jeg var (junkie) og jeg kjenner ingen behov for dem i det daglige=)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.