< Tilbake til oversikten

Glutenmel på Sunkost

Kristian sa for siden:

Min lokale helsekostbutikk Sunkost får ikke lenger tak i Glutenmel fordi kjeden ikke fører det lengre. :( Jeg trenger det til å lage proteinbrød og derfor så lurer jeg på om noen vet råd. Det finnes ikke andre helsekostkjeder i området.

Ulex sa for siden:

Så irriterende, da! Validus er en distributør av glutenmel, håper det ikke er de som skal slutte med det. Jeg sendte mail til dem for å spørre hvor jeg kunne få tak i glutenmel på Sørlandet, og fikk hyggelig svar med en gang. Mailadressen deres er firmapost(hos)validus.no. Bytt ut (hos) med @, jeg vil ikke utsette dem for autospammere.

Ulex

Kristian sa for siden:

Takk Ulex Jeg har nå sendt de en mail:)

Summer sa for siden:

Men du...?

Kan man ikke bare tilsette proteinpulver da? Blir ikke det det samme?

Nille sa for siden:

Har du en Meny butikk i nærheten ? Min lokale Meny butikk har gluten mel. Det står sammen med linser & sånn !

Iset sa for siden:

Det er LIFE som bruker Validus som leverandør. Synd du ikke har en Life-butikk i området... Men kanskje du kan bestille det på nett? :)

Kristian sa for siden:

Fikk mailen i retur på grunn av ugyldig adresse. Men så har jeg hørt rykter om at Det har kommet en menybutikk i byen så jeg får ta meg en tur dit. Kansje de har det på mega også.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.