< Tilbake til oversikten

Musikk til trening

crystall sa for siden:

Jeg er som mange andre helt avhengig av å ha god musikk på ipoden når jeg skal trene. Faktisk er det så at om det ikke er batteri på ipode, dropper jeg hele treninga:rolleyes: Men så har jeg nå ett lite "problem".. Jeg er nemlig ganske greit lei av trenings-musikken min. Lurte derfor på om noen av dere hadde noen gode forslag? Noe med litt futt og fart i? sjangermessig er jeg åpen for alt :)

EyeShock sa for siden:

Jeg hører mye på funk i gaten rundt James Brown. Noen Red Hot Chili Peppers sanger også trener jeg til. Ellers lar jeg Ipoden gå på random. hehe. Har så mye musikk at jeg ikke vet hvor jeg skal starte. Håper det hjelper litt. :rolleyes:

Imp sa for siden:

Gammel Janet Jackson er futt og fart syns jeg. Og Billy Idol..og om du liker sjangeren, Nightwish..og Raga Rockers så klart, og Jokke og Valentinerne. Kjør på!

crystall sa for siden:

Takk for tips begge to! Får sniklytte litt på spotify før jeg evt. laster ned noe nytt :)

Keep it coming :D

Begod sa for siden:

Ac/Dc,TNT, Iron Maiden, Metallica, Rammstein,Judas Priest og Nightwish er det jeg hører på når jeg trener.

Seba-stina sa for siden:

Mine favoritter når jeg trener:

• Evanescence
  • Britney Spears (faktisk, hehe! Fra nyere album)
  • gammel 90tallsmusikk (Eurodance) som f.eks. 2unlimited, E-rotic, Pandora osv.
  • E-type
  • Erik & Kriss

:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.