< Tilbake til oversikten

Blir dette nok fett da??

Pearl75 sa for siden:

Har slitt med å få i meg nok fett siden jeg begynte i forrige uke og denne uka har vekta stått heeelt stille.. Mistenker at det skyldes at jeg ikke får i meg nok fett så i dag har jeg spist 2 spiseskjeer olivenolje før frokost.. Trodde ALDRI jeg skulle klare det for jeg blir kvalm av fett men det gikk forbausende bra - var bare å bestemme seg og gjøre det fort fort fort og svelge ned masse vann etterpå.. Så da blir spørsmålet - om jeg gjør dette før hvert måltid og i tillegg bruker smør, fløte og seterrømme der jeg kan (pluss fett kjøtt osv ) vil det bli nok da?
Kjenner på kroppen at noe "ikke stemmer" for jeg har ikke den varme gode følelsen jeg hadde i kroppen i uke 1 når jeg var flinkere til å få i meg fett... Har vært i ketose hele tiden...
I tillegg må jeg nok ut å gå daglig så i dag blir det å laste masse god musikk på mp3 spillern og så ut og gå!!!

Max sa for siden:

Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke tenker så mye over hvor mye fett jeg har i meg hver dag. Bruker meierismør til steking, spiser fet ost, rømme og fløte i matlagingen. Nå har jeg vært gjennom en runde ketolyse tidligere, så jeg er vel vant med å bruke en del fett som finnes i mat, og bruker kjøttdeig, rent kjøtt med fett som f.eks. koteletter, fet fisk, bacon osv til mat.

Rin sa for siden:

I likhet med Max synes jeg ikke det er så vanskelig å få i meg fett - en ekstra smørklatt her og der, fløtesaus, ostegrateng, nakkekoteletter, kjøttdeig, egg med majones eller bacon, avocado, nøtter, etc. :) Shotte olje har jeg aldri følt behov for, men det hender jeg tar litt cocosa i te/kaffe fordi jeg liker det :cool:

Pearl75 sa for siden:

Kjenner at kroppen "varmer" litt ekstra nå så jeg tror faktisk det funker!!!!! :) Har også vært ute og gått en lang tur i dag!.. Vekta vil vise om det har funka.....

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.